Enghracing Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Fikk laget trykkrør opp til innsug igår også: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jstn84 Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Fett:) Skal du bytte ut kamaksel og? Skal bygge en turbokadett etter hvert jeg og, men tenkte å gå for c20let motoren. Calibra Turbomotor:P får vel rundt 250hk med chip ca. Siter 1989 - Opel Kadett GSI 2.0 8V - http://www.bilforumet.no/prosjektforum/173235-jstn84-opel-kadett-gsi-trim-styleprosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelmdk Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Holder på med en kadett e jeg å, blir ca. 350 hk på hjula. Morro og se at andre holder på med noe av det samme som meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet April 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Fett:) Skal du bytte ut kamaksel og? Skal bygge en turbokadett etter hvert jeg og, men tenkte å gå for c20let motoren. Calibra Turbomotor:P får vel rundt 250hk med chip ca. Jeg fikk ny kam i posten idag faktisk!! :D 296 grader! ;) Husker ikke de andre tallene i hodet..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet April 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Holder på med en kadett e jeg å, blir ca. 350 hk på hjula. Morro og se at andre holder på med noe av det samme som meg. Du har 16v du da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet April 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Fikk ny kam fra Enem igår :) 296grader på innsug, 292grader på eksos og lobseparasjon på 112 og løft på 12. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Gromt proskjekt.. Pene sveiser på det trykkrøre ditt.. er det TIG? Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet April 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Gromt proskjekt.. Pene sveiser på det trykkrøre ditt.. er det TIG? Jeg sveiser alt med TIG :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 hvor mye gamp blir det i det lille kule monsteret ditt da dritt rå bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelmdk Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 ja, det er c20xe som blir bygd om. Gleder meg som juling! Mye ga du for bremsene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Var du i rakkestad med denna tidligere i uka eller var det bare en wannabe av bilen din? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PugLars Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Tøft prosjekt... Men har du noe kjennskap til den mørke grå GSI Turbo`n som går her i Halden? Siter - Peugeot 406 Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 hvor mye gamp blir det i det lille kule monsteret ditt da dritt rå bil! Takker:) Nei jeg håper på opp i mot 350hk. Holder det i den lille bilen og den lille motoren :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Mye skulle du hatt for og lage et slikt innsug til min LET? PS, Sveisinga og bilen !!alt helt nydligt!! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Mye skulle du hatt for og lage et slikt innsug til min LET? PS, Sveisinga og bilen !!alt helt nydligt!! Takker så mye. Hmm....ingen aning jeg...er en del jobb å lage et sånt....Åssen bil sitter motoren i da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg