Fres Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Tøft prosjekt! Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*opel* Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 du ska ikke selge den da? hehe ;) Siter Opel Astra GSI-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 du ska ikke selge den da? hehe ;) hehe...nei den skal jeg ikke selge nei....ikke lyst...og taper bare masse penger på den. Er en del påkostet for å si det sånn:) Og det får jeg aldri igjen for den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*opel* Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 hehe... fin bil i såfal da;) ja man taper mye penger på å bygge bil, men det er jo artig å å da. hehe Siter Opel Astra GSI-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 hehe... fin bil i såfal da;) ja man taper mye penger på å bygge bil, men det er jo artig å å da. hehe Ja det er moro som fader det. Hobby er dyrt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*opel* Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 hehe ja det stemmer det. tenkte jeg kanskje skulle pusse oppatt en ascona b som første g bil jeg. men fått gjort noe mer med kadetten? Siter Opel Astra GSI-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 hehe ja det stemmer det. tenkte jeg kanskje skulle pusse oppatt en ascona b som første g bil jeg. men fått gjort noe mer med kadetten? Ikke gjort noe mer nei.. Vært på påskeferie vettu. Men skal se å få gjort noe den uken her....gjøre reint i motorrommet...og sette sammen motoren og sette den i bilen. Tok ut motoren her om dagen for å se om alt var ok i bunndelen...å det var det. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelmdk Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Vi får ta et lite "race" når bilene er ferdig da, blir jo ca likt med hester, Så vi får se åssen det går i forhold til hverandre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 tøft prosjekt,er godt å se det finnes dyktige folk som driver med opel......:thumb Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Vi får ta et lite "race" når bilene er ferdig da, blir jo ca likt med hester, Så vi får se åssen det går i forhold til hverandre.. Ja det får vi gjøre vettu!! ;) Skal du på opeltreffet i August da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelmdk Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Blir desverre ikke ferdig rett før den må inn før vinteren IGJEN.. Men får ta det til neste år.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet April 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Idag har jeg å en kamerat fått lakkert litt på bilen og fangeren. så var vi ferdig!! Ser veldig bra ut!! Er spent på å se imorgen når det er tørket :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Smekket sammet et regdeksel her om dagen :) Også hentet jeg datasprut, innsugstempsensor, vanntempsensor og bensinpumpe her om dagen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 rå tøff kadett :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Blir bra det her en Bosch 910 pumpe også jo: Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg