Polo20VT Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Blir bra det her en Bosch 910 pumpe også jo;) Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Blir bra det her en Bosch 910 pumpe også jo: Vet ikke åssen pumpe det er jeg. Men skal gi masse bensin ihvertfall!! :D Jonus jeg har kjøpt den av så :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Idag laget jeg meg spylevesketank. Bare for utseende sin skyld:) Mangler bare lokk da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Du har skills når det gjelder og sveise alu!det skal du ha, så kjempe flott ut. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Ikveld har jeg endelig fått sammen motoren!! Imorgen skal den i bilen! :) Stålshimspakning i år!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Nå begynner det å ligne litt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 super gromt.:pray Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Så bra ut det der :) Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Ja det hjelper nå. Er fornøyd med motorrommet :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Nice!!!! Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Åhh jeg digger det motorrommet ditt ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maztro Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 helt sykt fin bil du har :) hadde jort seg og polert det du har sveist insug osv, blir så mye finere. du er jo helt skjef når det gjelder sveising ;D grattis med en strøken GSI :D:D :pray Siter bad ass boys are driving bad ass toys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Ser veldig bra ut det her altså, send meg en Pm når du er klar så vi kan få testa litt;) Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Georgen Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Oi, det ble tøffere enn jeg hadde trodd! :D Siter - Audi A6 2.6V6 '95 Vulcanschwartz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 Takker for bra respons!! Moro å høre! Nei skal være litt matt alu...ser mer rally ut :D Får håpe jeg får fyret opp om et par uker vel. Skal blir moro å få mappen den opp i år :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg