Pedal to the metal Skrevet Mai 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 meget rått, du går en god sommer i møte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 Dette må jeg virkelig ta av hatten for, må jeg trimme mer for og holde følge med en gammel opel? jepp... gleder meg til film når du er ute og kjører. stå på :) Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 Skal prøve å få filmet en del i sommer!! Så da skal jeg legge ut film :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 evig nice!! Siter 1988 - Bmw 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Fått gjort litt idag også. Fått laget brakett til coilen og festet den i bilen: Også har jeg fått dreiet litt på remhjulet og triggerskiven...så triggerskiven passer på remhjulet :) Brakett til bensintrykkmåler: Å Marius j koser seg med ledningsnett :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 liker alle de små aludetaljene i motorrommet...cleant og strøkent :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 liker alle de små aludetaljene i motorrommet...cleant og strøkent :) Takker. Er fornøyd med åssen det ser ut nå. Men mangler en del ledninger til da...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Fått gjort litt idag. Går tregt om dagen :( Fått satt på ny bensintrykksregulator: Ny bensinpumpe og filter: Og endelig fått festet 4-punkts seler: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Nice =) digger motorrommet ditt så bad ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 Nå begynner det å bli stress her! Skal levere bilen til Alf Engen til uken, så han får sett på sprutet...og innene det skal vi få sammen alt i motorrommet...lakkere fangeren...lakkere panseret...og lakkere skjørtene.. Så må stå på i helgen ja!! :P Her setter jeg fast skjørtene med sikaflex :) Litt Enghmekk ble det på oljekjøleren også ;) Endelig lokket til spylevesketanken ferdig: Sånn ser det ut i motorrommet akkurat nå: Sånn står den nå og venter på lakk imorgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Idag har vi endelig fått lakkert! Panseret ble utrolig bra!!! Bilen er pakket inn og maskert opp. Skjørtene ble bra de også. Verktøyboksen er også klar :P Også har jeg fått laget plate baki. Men fangeren dret seg helt!!!! Var noe lakken ikke tålte!! Den skrukket seg helt! Det klikker!! Så sender jeg den bort på lakk trur jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Powered By Ford Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 har du brukt 2 komponent grunning på fangeren? 2 komponent lakk har som vane og reagere på 1 komponent grunning (sprayboks f.eks) Siter Taunus Coupe 72' (Prosjekt) Ford Taunus GXL 73' Ford 17m 70' Ford Mondeo Stv. Ghia 97' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 har du brukt 2 komponent grunning på fangeren?2 komponent lakk har som vane og reagere på 1 komponent grunning (sprayboks f.eks) Ikke brukt noe som helst grunning under nei. Men har skjedd noe rart....for jeg har slipet opp en sprekk der og fylt igjen med glassfibersparkel....også har liksom den glassfibersparkelen kommet ut litt.... Rart ikke glassfibersparkel og lakk tåler hverandre da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Nå begynner det å nærme seg! I år kjører vi økonomisk!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 hehe ;) stå på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg