Powered By Ford Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Hehe, får sikkert økt kompresjonen relativt mye nå :crazysant: Siter Taunus Coupe 72' (Prosjekt) Ford Taunus GXL 73' Ford 17m 70' Ford Mondeo Stv. Ghia 97' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Nå er motorrom helt ferdig og klar for mapping. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jstn84 Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Husker du hvor mye du gav for kamakselen? Siter 1989 - Opel Kadett GSI 2.0 8V - http://www.bilforumet.no/prosjektforum/173235-jstn84-opel-kadett-gsi-trim-styleprosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Husker du hvor mye du gav for kamakselen? Den kom på 4000,- med stivere fjører. Specs fra T.Ø Skinne og laget og kjøpt hos Enem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 gromt.. hvor mye penger har du brukt ca? Siter - bmw 335i 86mod - vw passat 99mod 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 gromt.. hvor mye penger har du brukt ca? Det gidder jeg ikke å regne på en gang!! Har kostet nok. Er en hobby jo :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Litt problemer med trigger skiven igår...i og med det var litt kast i den...og at den remskiven er vulket... Så det vi gjørde var å sveise den helt fast...rette den opp...og slipe dypere spor mellom tennene. Her har dere meg da! hehe Idag har vi vært ute å kjørt en tur med go bilen! Den går veldig fint! Litt grommere lyd i år :D Så til uken skal den til mapping!! :) Og en liten film når vi kommer hjem fra den lille turen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 se her ja! nå skal det bli moro å få mappa den..kommer til å gå unna det der :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maztro Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Feet GSI, ikke så vanlig at man har 8v i en sån bil når man bygger om.. de fleste ville valgt en 16v, men er kanonbra at du skiller deg ut med det :) Siter bad ass boys are driving bad ass toys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Feet GSI, ikke så vanlig at man har 8v i en sån bil når man bygger om.. de fleste ville valgt en 16v, men er kanonbra at du skiller deg ut med det :) Ja er moro å ha noe som ikke alle andre har. Også er det jo moro å se hvor mye en sånn 8v kan klare også :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hildre Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 jevla stiligt prosjekt..vurderer turbo i min kadett også..har samme motor som du har..bare den er helt orginal, noe problem og sette inn turbo på den uten å måtte gjøre så mye annet motor messigt? Her har du ett bilde av min sin..men har ikke fått gjort noe med motoren enda.. http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=279 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 jevla stiligt prosjekt..vurderer turbo i min kadett også..har samme motor som du har..bare den er helt orginal, noe problem og sette inn turbo på den uten å måtte gjøre så mye annet motor messigt? Her har du ett bilde av min sin..men har ikke fått gjort noe med motoren enda.. http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=279 Var fin den der!! Mye arbeid lagt ned i den. Motorrommet da? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hildre Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Var fin den der!! Mye arbeid lagt ned i den. Motorrommet da? hehe ja har holdt på med den ett års tid..alt er hjemme laget uten om front fangeren..det er en recaro front.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Idag fikk jeg tatt på litt eksosbandajse på grenrøret. Ble litt varmt foran der, så tennpluggledningene mine ble litt sprø. hehe Og panseret veldig varmt. Også lagt opp nye tennpluggledninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hildre Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 hehe, ja kan tenke meg det blir varme ja..vert på noen treff med bilen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg