DynaCore Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Tøfft prosjekt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 hehe, ja kan tenke meg det blir varme ja..vert på noen treff med bilen da? Ikke vært på noen treff. For den er ikke mappet opp. Skal levere den til Alf Eng imorgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pain193 Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Nydelig GSI:) Likte fargen. Passet ganske bra med matt svart panser. Likte jo selvfølgelig motorummet også:) Stå på! Siter "Samme hva det koster. Så lenge det er billig." - Opel Kadett E Cabriolet 93mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Nå står bilen hos Alf Eng. Han har drevet å mappet den ltit idag. Så håper han blir ferdig imorgen. Noen som vil tippe hk antall da? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Tipper du blir fornøyd jeg :spin Vanskelig å tippe sånt.. men ettersom du har dimensjonert for ca.350 på turbo og slikt sikkert så tipper jeg hmmmmm 346hk og 490nm høhø.. Jævli dyktig du forresten.. Men et spørsmål.. har ikke bodd på østlandet så lenge,så jeg lurer på hvor jeg får tak i alu. plate og rør.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Hva har du gjort med toppen da, mye hester holder turboen til. Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Tipper du blir fornøyd jeg :spin Vanskelig å tippe sånt.. men ettersom du har dimensjonert for ca.350 på turbo og slikt sikkert så tipper jeg hmmmmm 346hk og 490nm høhø..Jævli dyktig du forresten.. Men et spørsmål.. har ikke bodd på østlandet så lenge,så jeg lurer på hvor jeg får tak i alu. plate og rør.. Du tipper såpass ja! hehe Skal bli moro å se hva det blir. Jeg bestiller rør og sånn gjennom jobben jeg. Eller så er det vel fra Norsk stål du får alu. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Hva har du gjort med toppen da, mye hester holder turboen til. Toppen er portet å mirafreset av T.Ø Skinne. Og turboen holder til 380hk på 2bar. Jeg skal lade 1,5. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Åssen turbo er det da, store er dysene. Nå vet jeg ikke hvordan denne toppen er kontra en 16V. Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 465cc på 4 bar og en T34 turbo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Åssen turbo er det da, store er dysene. Nå vet jeg ikke hvordan denne toppen er kontra en 16V. Regner med at alt er dim. for 350 hk ettersom han sier det er målet.. Flower vel mindre enn en 16v åpenbart.. men 8v pumper bra de også. og en gsi 8v topp er vel ikke den dårligste toppen verden har sett.. Nå får jo lufta dyttehjelp inn i sylinderen via en ok kanal flowmessig,så trikset er jo få eksosen ut kjapt og effektivt.. og der er vel gsi toppen bedre enn f.eks volvos 8v eksoskanaler som slett ikke er noe kjempebra.. men endog fullt mulig å få høy effekt utav de også.. som de fleste vet.. Grenrøret ser jo også flott ut så motrykket blir vel ikke så ille for 1,5 bar.. kanskje.. time will show! Så tipper det blir bra jeg hvertfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Tipper 276hk. Er det hjul eller motor hk? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Det er på hjul. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Er det hjuleffekt så er vel mine tall litt vel optimistiske.. kanskje ellers også.. men litt vanskelig å tippe sånt.. fins jo flotte dataprogram for sånt og enda bedre bremsebenk og ruller osv.. :spin blir vel uansett en sprek bil og er jo viktigere med en motor som fungerer godt enn en dynoqueen som bare presterer høye toppeffekter men som ikke funker å kjøre med i en bil.. Joda neida så det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 306 hp @ the wheels Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg