Polo20VT Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Hvis du har en lettpusta motor som er korrekt mappa så bør du vel havne på 307-322 på hjula. Klarer du det så har du hvertfall gjort noe riktig når du bygde innsug og grenrør;) Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Alf Eng ringte meg istad. Da hadde han bremset 320hk og 360Nm på hjula!! :D Fornøyd jeg da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Georgen Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Å fy faen da! Det er mye i en liten GSI :D Du får gratulere så meget. Barsk Opel! Siter - Audi A6 2.6V6 '95 Vulcanschwartz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Gratulerer! klarte ca. 350hk da, hvertfall i motor.. vet ikke hvor mye transmisjonstap det er på kadetten jeg ,men med f.eks 10% så klarte du jo over 350hk :) er vel kanskje mer tap også?? Jeg gjetta ikke langt fra på motoreffekt da..men et stykke unna på nm.. vant til Volvo vøtt :pimp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Oi, fine tall. Grattis! Legger du ut bremsepapirer? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Jeg skrev litt feil. Det er i motor. Ikke på hjulene. Men er fornøyd for det!! Bremsepapirer kommer etterhvert. Printeren til Alf var gåen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Idag har jeg mekket litt til på bilen. Laget så den får masse kald fin luft opp til filteret! :) Prøvde å ta bilde forfra, så dere så trakten. Men det gikk ikke. Så ihvertfall...så er det en trakt foran røret ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Hehehe, stiligt =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelmdk Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Gratulerer med fine tall, vi får se hva min havner på. Gleder meg til et lite race! hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Enghracing: Så deg og bilen på Shell på tirsdag, ikke langt unna grensa =) Husker ikke når det var, men ca rundt 10 tia tror jeg. Bilen var rå, digger stuket på den =) Og den brommet ganske bra ja =D Gratulerer med bra gjennomført prosjekt ! MVH Alexander Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Enghracing: Så deg og bilen på Shell på tirsdag, ikke langt unna grensa =) Husker ikke når det var, men ca rundt 10 tia tror jeg. Bilen var rå, digger stuket på den =) Og den brommet ganske bra ja =D Gratulerer med bra gjennomført prosjekt ! MVH Alexander Hehe! Takker! Moro å høre. Ja så en gjeng med folk på shell. Var det en av deg? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Hehe! Takker! Moro å høre. Ja så en gjeng med folk på shell. Var det en av deg? hehe Yes =) Sistemann inn døra med langt mørkeblondt hår =) Kikka litt mer enn de andre på bilen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Hvordan er bilen og kjøre da, hvor ligger turtallsperra. Er du fornøyd med effekten, eller skulle du gjerne hatt mer. Blir det 16V topp til neste år eller. Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Bilen er fin å kjøre den!! Turtallsperre på 7000. Det kunne vært litt mer Nm i den. For den er litt svak. Så må jule den skikkelig på bane. Kjørt på bane hele helgen. Fungert kjempe fint!! Ikke noe problemer :D Vurderer å selge den pga nytt prosjekt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 antatt pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg