Enghracing Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Blir ikke solgt alikevel :P Nye planer :D Ny bil er kjøpt inn :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet November 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Nå har motoren min tatt kvelden. Tok den fra hverandre her om dagen. Den ene råden har gitt etter. Er overrasket at orginalrådene holdt så lenge! :) Så nå er det bare å bygge gromt! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet November 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Så hvis noen vil ha grenrør, turbo, wastegate, downpipe og eksos som passer til Kadett E...så er det bare å si ifra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onklsaabfar Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 hvis du fortsetter i samme stilen som med kadetten kan den bli brutal den calibraen! husk nå bare på å bestille råder ;) Siter Dont worry, I'm an expert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet November 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 hvis du fortsetter i samme stilen som med kadetten kan den bli brutal den calibraen! husk nå bare på å bestille råder ;) Øy... det er fortsatt Kadett da. Driverket på Calibraen skal over på Kadetten ;):P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SenatorTurbo Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 rådene til 2.0i ohc motoren er dålige til turbo bruk.. tåler nesten ingenting..er ikke så mye bedre de 1,8 rådene heller. rådene fra c20xe/c20let tåler greit 330 hk i motor hvis en bruker arp bolter og de passer på veiva di=) ser nesten alle som har montert tubo på 2.0 motorene har havarert pga stempel eller råder på effektutak under 200 hk.. ellers et konge prosjekt=) holder selv på med og bygge en 2.0i ohc motor med råder og smidde stempel fra c20 xe og det skal tåle effetkt utak lik ditt=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet November 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 rådene til 2.0i ohc motoren er dålige til turbo bruk..tåler nesten ingenting..er ikke så mye bedre de 1,8 rådene heller. rådene fra c20xe/c20let tåler greit 330 hk i motor hvis en bruker arp bolter og de passer på veiva di=) ser nesten alle som har montert tubo på 2.0 motorene har havarert pga stempel eller råder på effektutak under 200 hk.. ellers et konge prosjekt=) holder selv på med og bygge en 2.0i ohc motor med råder og smidde stempel fra c20 xe og det skal tåle effetkt utak lik ditt=) Jeg har brukt 1,8 veiv jeg vettu. Da går det ikke å bruke 2.0L råder. For de er lengere. Derfor jeg gikk for 1,8 veiv og råder er pga at jeg fikk tak i veldig billig smidde vw bobble stempel. :) Å de hadde ikke passet på 2L veiv og råder. Men nå blir det Crower råder og JE stempel :) Og masse annet snaks :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onklsaabfar Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Øy... det er fortsatt Kadett da. Driverket på Calibraen skal over på Kadetten ;):P aha! :) Er en framtrekker da, eller skal du smelle til å lage deg rwd kadett? Siter Dont worry, I'm an expert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 aha! :) Er en framtrekker da, eller skal du smelle til å lage deg rwd kadett? Det er sikkert en calibra 4x4 ;) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet November 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Det er nok en 4x4 calibra ja. Så nå blir det kadett E 4x4 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stefan.v Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 du er syk!:titties: Siter MITT 240 TURBO PROSJEKT: http://forum.volvoforum.no/viewtopic.php?t=5284 Volvo Performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet November 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 du er syk!:titties: hehe! Syns det bare er moro å bygge alt selv jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReidarP Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 hva hadde du tenkt å hadd for grenrør, turbo, wastegate, downpipe og eksos da? Åsssen blir det med fordelingskassa, tunnelen å bakaksel/mellomaksel, gulvet bak? blir GRROOOM kadett....angrer på at jeg solgte min også ble den kræsjet :-( Siter [x]91' Opel Vectra 4x4 [x]87' Opel Kadett Gsi [x]90' Opel Vectra [x]89' Opel Vectra 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReidarP Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 mente....FEIT kadett blir FEITERE =) :yodude: Siter [x]91' Opel Vectra 4x4 [x]87' Opel Kadett Gsi [x]90' Opel Vectra [x]89' Opel Vectra 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet November 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 mente....FEIT kadett blir FEITERE =) :yodude: hehe. Takker. Jeg må lage nytt motorfeste i bakkant av motor da...pga at der motorfestet mitt sitter nå,der skal jo ferdelingskassen sitte. Vet ikke åssen det blir med tunnel ennå. Men trur mellomakselen får plass sånn det er nå. Men trur jeg må lage tunnel til eksosen. hehe Blir trangt med mellomaksel og 3" eksos der ;) Jeg tenkte meg 10000,- for alt sammen. Det er en bra pris. Bare turboen er verdt nesten 7000,- Er en bra turbo. Å er vist ikke så lett å få tak i Ar63 eksoshus lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.