lulle Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 får prøve med en ny tråd angående mekanisk bensinpumpe, hvor skal slangen fra tanken inn.. vart litt i tvil når pompen ikke klarte å fra til seg fludium. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 får prøve med en ny tråd angående mekanisk bensinpumpe, hvor skal slangen fra tanken inn.. vart litt i tvil når pompen ikke klarte å fra til seg fludium. 1 liter bensin på en flaske, hold den høyere en forgasseren koble til bensinslangen fra pumpa til forgasseren, start opp motoren, hold fingeren over et/begge røra på pumpa,det som suger skal ha slangen fra tanken.:D Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 1 liter bensin på en flaske, hold den høyere en forgasseren koble til bensinslangen fra pumpa til forgasseren, start opp motoren, hold fingeren over et/begge røra på pumpa,det som suger skal ha slangen fra tanken.:D Hva er den vanligte tomgangsturtall på en v8, jeg for min del har ikke kunnet gå under 1000 omd, da vil den stoppe når jeg setter den i gir. har turteller som viser det. dette er en pontiac t/a 80 med 350 chevy motor. var forr snar til å ta av vakumslangene på forgasseren Holly 650, noen sier at fordeleren skal ha vakum når motoren går på tomgang andre ikke, hva er rett...:hellothere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Hvis du har en vakumklokke på fordeleren så skal den a vakum ja ;) Den stiller tenninga litt tilbake vel... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Den skal ikke ha vakuum på tomgang ,bare på delgass.Gir tidligere tenning. Hvis bilen din ikke går under 1000 rpm har du enten en ekstrem kam eller vakuumlekasjer,evnt veldig sen tenning. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Hva er den vanligte tomgangsturtall på en v8, jeg for min del har ikke kunnet gå under 1000 omd, da vil den stoppe når jeg setter den i gir. har turteller som viser det. dette er en pontiac t/a 80 med 350 chevy motor. var forr snar til å ta av vakumslangene på forgasseren Holly 650, noen sier at fordeleren skal ha vakum når motoren går på tomgang andre ikke, hva er rett...:hellothere: Her er en link til en side med mye info http://autozone.com/servlet/UiBroker?ForwardPage=/az/cds/en_us/0900823d/80/1a/1c/3f/0900823d801a1c3f.jsp http://autozone.com/servlet/UiBroker?ForwardPage=/az/cds/en_us/0900823d/80/1a/1c/81/0900823d801a1c81.jsp Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Den skal ikke ha vakuum på tomgang ,bare på delgass.Gir tidligere tenning. Hvis bilen din ikke går under 1000 rpm har du enten en ekstrem kam eller vakuumlekasjer,evnt veldig sen tenning. mener å att den ikke skal ha vakum. har ikke no lekasje å kammen er en lett performers kam, det et delenummer 2102. kan stille tomgangen lengre nde, men da stopper motoren . slik har det vert på alle amcarene jeg har hatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Hmmm! Litt viktig at så lenge fordeleren din bare har ett vac. uttak så skal du ta ut vac. på forgasseren på oversiden av spjella i forgasser`n. På Holly sitter det vanligvis et utak på siden av metringplata (den mellom flottørhus og forgasserkroppen) Hovedregel er at det sitter på primær siden av forgasseren. Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Hmmm! Litt viktig at så lenge fordeleren din bare har ett vac. uttak så skal du ta ut vac. på forgasseren på oversiden av spjella i forgasser`n. På Holly sitter det vanligvis et utak på siden av metringplata (den mellom flottørhus og forgasserkroppen)Hovedregel er at det sitter på primær siden av forgasseren. okei. er det ikke det ene så er det fanden noe annet. får girspaken kunn i p r og n, og 3 2 1 vill ikke spaken gå i, dette har skjedd etter jeg parkerte bilen i vinter. har vert under å sett om det var noe som tok i mot, men nei, ikke inni girvelgeren heller. ka kan det være. kassen er nesten ny. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.