espsko Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Jeg står nede på gata utenfor jobben og røyker - midt i Oslo sentrum. En BMW 7er skal lukeparkere mellom en Hiace og en Focus, og rygger selvfølgelig til det butter i Focus'en bak. En gammel kar går ut av bilen og inn på postkontoret, uten å reagere. Da han kom ut igjen og satt seg i bilen for å kjøre gikk jeg bort og sa at han kanskje burde ta to ord med eieren av Focusen, i og med at han hadde kjørt i fangeren hans når han parkerte. "Jeg gjør det helt bevisst jeg, det er jo det støtfangere er til for", sa gubben - og kjørte. Må innrømme at jeg blir litt forbanna på sånne folk... :angry: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Jeg står nede på gata utenfor jobben og røyker - midt i Oslo sentrum. En BMW 7er skal lukeparkere mellom en Hiace og en Focus, og rygger selvfølgelig til det butter i Focus'en bak. En gammel kar går ut av bilen og inn på postkontoret, uten å reagere. Da han kom ut igjen og satt seg i bilen for å kjøre gikk jeg bort og sa at han kanskje burde ta to ord med eieren av Focusen, i og med at han hadde kjørt i fangeren hans når han parkerte. "Jeg gjør det helt bevisst jeg, det er jo det støtfangere er til for", sa gubben - og kjørte. Må innrømme at jeg blir litt forbanna på sånne folk... :angry: Ta nummer, og skriv en lapp til bilen som stod bak.. Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Ta nummer, og skriv en lapp til bilen som stod bak.. Tok regnummeret, men eieren av Focusen ga faen - dessverre. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Litt av en holdning! Ble rygga på selv her en dag :angry: Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 For et samfunn vi lever i... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 For å si det sånn, parkerer han foran meg noengang blir det full skademelding :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Et godt råd til dere som ikke liker aktiv støtfangerbruk: Ikke parkér i Paris, og dra i hvertfall ikke til håndbrekket, for der dyttes bilene foran og bak for å utvide pakeringsluker stadig vekk. Det regelen og ikke unntaket. Og får noen motorstopp og må dyttes i gang så kommer en annen bil og dytter med støtfanger mot støtfanger. I Paris er støtfangere til for å brukes, sånn er det bare. Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wazzza Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Når jeg rygger inn på skoln rygger jeg inntill midtdelerne. De er laget av treverk og er i perfekt høyde for slepekroken. Men rygger borti biler?? ALDRI! Da hadde jeg blitt litt sur tror jeg.. Får ikke tak i støtfangere til min bil.... Siter Lovdata.no Mitt Renault 30TS prosjekt Mitt patrolprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Tok regnummeret, men eieren av Focusen ga faen - dessverre. litt av en holdning.. Hadde noen skadet noe på bilen min så skulle han jagge ha fått fiksa det.. enten om jeg tar det svart eller på skademelding.. Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Et godt råd til dere som ikke liker aktiv støtfangerbruk: Ikke parkér i Paris, og dra i hvertfall ikke til håndbrekket, for der dyttes bilene foran og bak for å utvide pakeringsluker stadig vekk. Det regelen og ikke unntaket. Og får noen motorstopp og må dyttes i gang så kommer en annen bil og dytter med støtfanger mot støtfanger. I Paris er støtfangere til for å brukes, sånn er det bare. Ble ganske sjokkert første gangen jeg reiste nedover frankriket/spania osv. De gjorde dette ofte! Bare press bilen foran litt her og der, no deal. Tviler på at de gjør det med nye biler da :P Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 De gjør dette hele tiden i utlandet! Har sett det i Monaco, Spania og Frankrike! En gang kræsja bilene forand meg i Frankrike, dem ga faen å kjørte videre. Bare sjekka om alle var ok! Så fullg gass! Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crosspipe Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 syk kultur i mange land.. hadde noen gjort det med vilje på min bil, hadde dem manglet en kneskål etterpå. Siter 1995 Mitsubishi Galant 1,8 bruksbil 1980 Chevrolet caprice classic 5,7 [x]1989 Mercedes Benz 190 E 2,3sportline [x]1986 Mercedes Benz 190 E 2,0 [x]1988 Mercedes 250D [x]1987 volvo 245 2,3 B230A [x]1979 volvo 244 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 syk kultur i mange land..hadde noen gjort det med vilje på min bil, hadde dem manglet en kneskål etterpå. Spørs om ikke noen hadde reagert på den type kultur også. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2226-q Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Han gamle har vel levd i koma siden den tiden hvor man faktisk kunne rygge inn i noe med støtfangeren uten å bulke selve karosseriet, sånn støtfanger man hadde på 50 og 60 tallet hehe Siter -Subaru Legacy 2.2 GX 454 - 4 rings, 5 cylinders, 4 wheel drive NOK ER NOK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Kjett for de som har brukt tid/penger på f.eks lakkerte fangere, og er glad i bilen sin :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg