mr2 -91 Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Noen som vet hvor man kan få det godkjent? Evt noen som kan godkjenne for meg for en liten sum/tjeneste? Svar kan godt taes på PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Sørg for at bilen er skikkeig ren og pen utvendig og innvendig, så leverer du den på det verkstedet som er mest lugubert i ditt nærområde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Hva han sa. Vask den godt, motorrom, under bilen osv osv. Få den til og se mest mulig strøken ut. Still setet opp i "voksen" posisjon. BEGGE setene. Ikke noe rånestuk. Har du wunderbaum/terninger/lukteskillpadder/osv - Fjern det. Har du anlegg som vises godt? Skjul det. Jeg sendte mamma til og ta eu-kontrollen på min bil, den hadde oljelekkasje, og ble godkjent. Nå skal det sies at jeg prøvde det samme på et annet verksted, bare at da kom jeg selv inn med bilen - Ikke godkjent. Så moralen er: Prøv og få bilen til og se mest mulig "voksen" kjørt ut :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Aannet godt råd er å lakke fjørene svarte eller noe i den duren. Knall røde eller gule fjører er ikke så lett å overse lissom... Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr2 -91 Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Får vel prøve noe sånt noe, er liksom litt kjipt å måtte sette på originalfjærer annet hvert år... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg