Efini Skrevet Juli 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2002 Hva syns folket om kittet på denne bilen? Snakket akkurat med ham som eier bilen og han kunne skaffe kittet (vinge, frontfanger, panser og sideskjørt) til en utrolig lav pris! (lovte dyrt og hellig at jeg ikke skulle røpe prisen) ;) Men han ville ikke høre noe spørsmål om hvor han hadde fått tak i delene!! :eek: Vel, vel... Har ikke råd akkurat nå uansett, men en må jo planlegge framover! Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juli 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2002 Min mening: Sinnsykt pent!! ahh! :D Er seriøst småkåt på en slik derre Rx-7 ja....knis Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2002 MEGET pen bil! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juli 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2002 niiiice :) "legg i handlekurv" tvert :D Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Juli 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2002 Hei. Det ser vel greit ut, men jeg kommer heller til å satse på 99- look på min egen. Evt. den siste spirit R looken. Da blir lampene som sitter i frontfangeren skiftet ut (litt større). Har du sett veilside kittet? Det ser jo helt loco ut (-negativt). Synes egentlig Mazda har fixa stylingen på RX-7 ganske bra originalt. Vil bare at bilen min skal se litt nyere ut, og bli helt strøken. Lykke til med bilen din, uansett.. PS:Over vinteren skal jeg handle 99- look til bilen min. Jeg skal kun kjøpe originaldeler (jeg er litt original-frik). Hvis du er keen, så kan vi slå oss sammen. Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2002 Liker ikke den fronten! Og ikke vingen heller. Vil du se noen forslag eller? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Juli 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2002 Helt enig i at original Mazdalook er genial! Men selv diamanter må slipes! :D Bare kom med flere forslag folkens, det jeg liker mist med dette kittet er xtralyktene i frontfangeren... Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Juli 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2002 Har mest lyst på denne Feed-fronten: Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Juli 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2002 Jeg liker veilside kittet godt da.. Kom med noen forslag boXer.. Lurer på å kjøpe en slik selv.. :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juli 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2002 den vingen der blir så ''mett''.....rx-7 skal ha GT-vinge...å den fronten var ikke noe spess....man skal ha store hvite tenner i grillen ( intercooler ) ikke noe dumt skilt... å så skal man intigrerte lykter...ikke vippe... felgene var kule....crom felger er fett nå...tror det blir en trend greie...nå i år eller i hvertfall til neste år. :cool: å carbon panser...i hvertfall en annen farge på panseret....svart eller carbon look alike.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Juli 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2002 Hver sin smak sier nå jeg! :) Liker ikke Veilside og GT-spoilere, alt for ekstremt for meg. Har ikke helt sansen for Fast & Furious looken.. Må jo ha biceps på størrelse med midja mi og masse gull rundt halsen for for å stå i stil med den looken! :D Vil ha en bil som ser "clean" ut! Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2002 Skulle til å legge ut bilde av FEED fronten!! DEN ER KONGE! Dette er siste FEED fronten, kommer uten de små spoilerene på sidene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2002 R-Magic Type-2... veldig 'clean' Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2002 R-Magic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2002 C-West fronten er også kul.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg