Gå til innhold

Hva syns du?

Ranger emnet


Efini

Anbefalte innlegg

Hva syns folket om kittet på denne bilen?

Snakket akkurat med ham som eier bilen og han kunne skaffe kittet (vinge, frontfanger, panser og sideskjørt) til en utrolig lav pris! (lovte dyrt og hellig at jeg ikke skulle røpe prisen) ;)

Men han ville ikke høre noe spørsmål om hvor han hadde fått tak i delene!! :eek:

Vel, vel... Har ikke råd akkurat nå uansett, men en må jo planlegge framover!

post-131-13804850241881_thumb.jpg

1994 Audi RS2 MTM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Det ser vel greit ut, men jeg kommer heller til å satse på 99- look på min egen. Evt. den siste spirit R looken. Da blir lampene som sitter i frontfangeren skiftet ut (litt større).

 

Har du sett veilside kittet? Det ser jo helt loco ut (-negativt).

 

Synes egentlig Mazda har fixa stylingen på RX-7 ganske bra originalt. Vil bare at bilen min skal se litt nyere ut, og bli helt strøken.

 

Lykke til med bilen din, uansett..

 

PS:Over vinteren skal jeg handle 99- look til bilen min. Jeg skal kun kjøpe originaldeler (jeg er litt original-frik). Hvis du er keen, så kan vi slå oss sammen.

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den vingen der blir så ''mett''.....rx-7 skal ha GT-vinge...å den fronten var ikke noe spess....man skal ha store hvite tenner i grillen ( intercooler ) ikke noe dumt skilt...

å så skal man intigrerte lykter...ikke vippe...

 

felgene var kule....crom felger er fett nå...tror det blir en trend greie...nå i år eller i hvertfall til neste år. :cool:

 

å carbon panser...i hvertfall en annen farge på panseret....svart eller carbon look alike..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver sin smak sier nå jeg! :)

Liker ikke Veilside og GT-spoilere, alt for ekstremt for meg. Har ikke helt sansen for Fast & Furious looken..

Må jo ha biceps på størrelse med midja mi og masse gull rundt halsen for for å stå i stil med den looken! :D

 

Vil ha en bil som ser "clean" ut!

1994 Audi RS2 MTM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår