boXer Skrevet Juli 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2002 Annen FEED front Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2002 MAZDASPEED 'GTC' fronten er også veldig kul. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2002 GTC :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Juli 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2002 Takk og pris for at det er en stund til jeg skal investere i plast, blir jo umulig å bestemme seg jo. Holder en knapp på Feed fronten enda da.. :) Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Juli 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2002 Og så vil jeg ha dette Scoot-panseret!! Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2002 FEED fronten hadde jo blitt fett, GTC fronten er jo litt mer 'race', som man ser på det siste bildet (av Pettit Racing sin bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Juli 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2002 Jeg liker ikke de små lyktene forran.. isj... Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Denne er jo grei oxo... Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeW|ar Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 er det en Styla MX5?? :D Siter 1997 Audi A8 (S8 wannabee) 1997 Audi S6 (http://www.bankraner.no) 2006 Vw Touran 2.0 TDI Highline 99/00 Suzuki Gsxr 750 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet August 20, 2002 Rapporter Share Skrevet August 20, 2002 Originally posted by KeW|ar er det en Styla MX5?? :D Ja.. Du ser vel det... :ratatatat chicken spermie Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råtassen Skrevet September 13, 2002 Rapporter Share Skrevet September 13, 2002 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Mye bra bilder av en bil genial i utgangspunktet. Løp å kjøp Siter RE-Amemiya ---- ROY-Hva med meg a 3 rotor power 1986 Rx7 Drifter (FD motor) 1993 Mazda 323 GTR 1990 JC Cosmo 20B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 13, 2002 Rapporter Share Skrevet September 13, 2002 Originally posted by Efini Hver sin smak sier nå jeg! :) Liker ikke Veilside og GT-spoilere, alt for ekstremt for meg. Har ikke helt sansen for Fast & Furious looken.. Må jo ha biceps på størrelse med midja mi og masse gull rundt halsen for for å stå i stil med den looken! :D Vil ha en bil som ser "clean" ut! Hvordan kan du foreslå den første stylingen når du ikke like F&F look? No offense men det blir litt som å skyte seg selv i foten... Etter min mening er omtrent alle de stylingene her som tatt rett fra F&F just my 0.02$ Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 13, 2002 Rapporter Share Skrevet September 13, 2002 Originally posted by Audi90 Hvordan kan du foreslå den første stylingen når du ikke like F&F look? No offense men det blir litt som å skyte seg selv i foten... Etter min mening er omtrent alle de stylingene her som tatt rett fra F&F just my 0.02$ Såklart... det var jo så sykt mange biler med der... Men MIN definering på 'F&F look' er styling med (for store) vinger, masse rare dekaler, og for lav bil. Rett og slett en bil som er 'ødelagt' for å se bra ut istede for å fungere bra og se clean ut. Clean er min stil :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg