Stingah Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Hei Jeg har en Golf IV 1998 mod. hvor jeg nå mistenker at skjermen bak er blitt bulket og omlakkert en gang i tiden. Det er den med tanklokket på. Rett under tanklokket har det kommet et veldig lite steinsprang og så har klarlakken rundt begynt å flasse av. Regner med det har kommet litt diesel på og det har resultert i avflassinga. Noe jeg kan gjøre å for å fikse/stoppe dette..? Mvh Fredrik Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Lakke oppigjen bakskjermen Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Det er eneste man kan gjøre? Ikke noe en blilakkerer kan gjøre heller? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Nope, sorry, men har det begynnt å flasse så hjelper kun oppigjenlakking Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Det var da som faen.. Jaja, får høre med lakkerern da jeg skal lakke fangerne og en spoiler.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg