beemerworld Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 har bestilt meg grill og grillist fra quality autoimport... men kan ikke akkurat skryte av kjapp behandling ... det har nå gått 2,5 uker siden varene var betalt men de er enda ikke motatt.. er d flere som har vært ute for dette?+ det er ihvertfall siste gangen jeg kjøper noe derifra Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Har selv bestilt senterkopper til felgene mine derfra, og alt virket fint helt til jeg ikke hørte noe mer om saken. Sendte en mail og spurte om noe for et par uker siden, men fortsatt ikke hørt noe fra de. Har ikke betalt enda, men dog litt surt. Satse på jeg hører fra dem snart. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 jeg har fått svar på mail men ingen deler .. de skyldte på at varene var feilsendt og skulle komme på man/tir.. men varene er ikke kommet hit enda og jeg har ikke fått noen bekreftelsesmail om at de er sendt Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 har fått senkesettet mitt i dag fra nbs.. d bestilte jeg mandag .. så nå er det montering og på med 19" over påske .. hehe alt ligger klart her ...GLEDER MEG Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 har aldrig hatt noen problemer med quality, kjapt å bra service! Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 har ikke fått noen respons i dag heller... fxxk altså Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 nå har jeg fått svar at de har sendt delene mine i går ... venter i spenning Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 nå har jeg følgende liggende her klart for montering.. ..senkesett ..19"ssw stamford 8,5x19 fram 9,5x19 bak.. nokian nry 235/35-19 .. grillist badlook (venter) .. grill emblemfri (venter) skal bli moro å få satt på dette .... montering av senkesett skjer i påsken... justering (4-hjulskontroll) etter påske og så hehe bling bling Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindurt Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 har aldrig hatt noen problemer med quality, kjapt å bra service! Jeg også har alltid fått bra service hos quality:) Rask levering ++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 har enda ikke motatt... har bestilt bakrutespoiler også foresten Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 nå er senk kommet på bilen ...35mm weitec.. mange synes dette er tandert i disse coilovertider ..men men det holder for meg ...skal jo på med 9,5x19 bak å da... er det noen som har det på sine respektive biler Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 i dag kom delene i posten ... Det tok "bare" 5 uker ...lite irriterende...men de sendte da med 3 kataloger som plaster på såret... fytte katta for en ræva service Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg