Gå til innhold

Instrumenter.. nok instrumenter!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by solid

Det som er gøy med nye medlemmer er at de alltid viser gamle ting, WHEEE :rolleyes:

Syns det er fint att folk poster ting jeg, ok att ting kan være postet før, men hvordan skal nye folk vite hva som er postet og ikke postet kan liksom ikke bruke search for og finne ut om f.eks det bildet har vært postet før og det blir vel litt voldsomt og kreve att folk skal lese alle postene på forumet før de får lov og poste.

Blir liksom lengre ventetid på og komme inn på forumet enn på Bogstad golfklubb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner hva du mener, men HELE TIDEN DA! :P neida.. de skal få lov til å poste, men om en sier at det er posta tusen ganger før, kan de jo alltids slette threaden igjen? Samma for meg egentlig, skjønner ikke hvorfor jeg brydde meg i stad.

- Sierra sedan -92 (rs styling)

x Opel Manta GSi -85

x Sierra sedan -87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Brembo

Syns det er fint att folk poster ting jeg, ok att ting kan være postet før, men hvordan skal nye folk vite hva som er postet og ikke postet kan liksom ikke bruke search for og finne ut om f.eks det bildet har vært postet før og det blir vel litt voldsomt og kreve att folk skal lese alle postene på forumet før de får lov og poste.

Blir liksom lengre ventetid på og komme inn på forumet enn på Bogstad golfklubb.

Det bildet der har liggi på nett siden Skoda Rapid var en mye solgt bilmodell i enkelte østeuropeiske land, mao siden internets barndom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Det bildet der har liggi på nett siden Skoda Rapid var en mye solgt bilmodell i enkelte østeuropeiske land, mao siden internets barndom.

JEG er veldigt klar over den bilde serien av den jævlige rapiden,men det er jo tydeligvis folk som ikke har sett den før også.

Kan jo være "nye" folk på nettet også selv om noen av oss har brukt det i mangen år.

Jeg sier ikke att det feteste jeg vet er og se et bilde jeg har sett en haug med ganger før, men er ikke særlig hyggelig når du er relativt ny på et forum sånn som dette og du poster et bilde og så biter folk hue omtrent av deg for DE har sett bildet før.

Det jeg prøver og si er: det går ann og være :hug: og ikke heyyou med folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider