SATYR Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Skal etterhvert prøve å få godkjent en volvo 240 med litt trimma 350 motor. Jeg lurer da på om noen har prøvd å legge en plate med hull i mellom gasser og innsug for å få ned effekten? Skulle helst hatt minst mulig hk og nm når den skal på rulla for å få godkjent bilen. Noen som har noen tanker om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Hjelper bra det.Spesielt på effekten.Hjelper ikke så mye på momentet på lave turtall dog. Litt sein tenning gjør underverker... Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Hjelper ikke så mye på momentet på lave turtall dog. Moment er heldigvis ikke hverken tenkt på blant tilsynet og ei heller prissatt... :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Litt trangt eksosanlegg hjelper det også, kontrolløren vil skjønne tegninga hvis du kommer med "180hk" og dobbelt 3" anlegg... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Litt trangt eksosanlegg hjelper det også, kontrolløren vil skjønne tegninga hvis du kommer med "180hk" og dobbelt 3" anlegg......og trange anlegg senker effekten enda litt...og er stille...og stille er alltid bra (i godkjenningssammenheng). Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.