Gå til innhold

2x15" L7 Kicker kasse hvor?

Ranger emnet

Malfred

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

lag tegning du da me mål osv :P 200L kasse delt i to med 2xS15L7

Helt greit,bygde akkurat en 200 liters kasse til min bil =) kan kansje bruke samme måla.Men burde du ikke skjekke høyde,bredde og dybde i bagasje romme ditt? Hvis du har 740 (den på bilde ?) så det ikke å bruke den kassa jeg har,for bagasje romme i 740 er litt lavere enn i min 940 stv :P Men send meg en mld rundt 23:00? Må ut et ærend.

m.v.h Jobbe : 45427856

1xStroker 15" (+BF7501)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen ide å bygge ned hele bagasjerommet med magnetene retning ut bak?

Neeeei ingen ide det nei :P kicker fungerer best meh helt vanlig magnet stilling!

Slik som jeg ser det så kan jeg lage et lite forslag til en porta kasse med rett tuning bare jeg får maks mål til bagarsjen! Eller som du er villig til å bruke! For fikser du bra kasse, som ikke er fra fabrikk, så spiller L7 FORFERDELIG bra!

drive safe,,but very fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seff! :D hadde vert konge:D

Hehe, har sett litt på det her nå! og det kommer til å bli JÆVLI trangt baki der med tanke på høyde! 15" er 38cm. og du har maks 45cm høyde. Og med tanke på at du må/kan bruke 22mm spon eller MDF så på du legge på i alle fall en 1.5" pga material. så la oss si en 17" høy da. CA! og så drite jeg i aeroporter så jeg designer med L-Port. og kan du ha en tuning på 35hz så en 3.5" port. så man må legg på det. Så jeg kom fram til en B:38" H:17" D:15"

Det en rask sammensetting. Kan korte den inn litt! Men det fikser jeg i morgen! Skal ut og cruise litt så du får eij lita tegning i den tråden her i morra!

drive safe,,but very fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men bør ikke kassen være mer enn 120liter ? :O hehe ifølge kicker så er det miste per element på 85L

Volvo v70 2.5TDI 2001mod

Volvo 760 chevy 350 1985mod

xVolvo 740 TDI 1989mod

xVolvo 740 TDI 1987mod
xMazda 323 GT-R 1993mod til ombygging!
xVolvo 740 Turbo 1985mod B230ET
xVolvo 740 GL 1987mod B230K

Lenke til kommentar
Del på andre sider