Gå til innhold

2.3 og 2.5 16v..ka er en verdt?

Rayen

Anbefalte innlegg

Til 200.000? Det kan umulig være en vanlig 2.5 16v, det må minst være en Evo. Eller bare en sinnsykt selger.

Jeg vil si 50-70 for en bra 2.3 og 100-120 for en bra 2.5.

Og en 2.3 16v går i alle fall bedre enn en E30 325ix (ix = 4x4!).

- 1993 Saab 9000 Aero

- 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell

- Kristoffer, Stcn N783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foresten en helt orginal bil so mer kjøpt ny i norge i 1985 til en nette sum av 920 000!

Første 2.3 16v i NORGE!!!

Vel, det er nok bull. Listeprisen på 2.3-16 i 1989 var 645 360,- Så å si at denne ble kjøpt for 300 000,- mer, høres for meg ut som noen smører på litt tykt. (må ha hatt mye utstyr)

Utifra mine opplysninger skal det være solgt KUN 3stk 2.3-16 ny i Norge. Den ene er vrak, så en røksølv, og den siste er din? Hvilke opplysninger har du til å bakke opp disse utsagnene? Hadde vært gøy å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Listeprisen på 2.3-16 i 1989 var 645 360,- listepris 1989 ja..

min er fra 1985 og ble registrert gjennom bertel o sten oslo får første gang i 1985. der etter solgt til en mann i trøndelag. prisen som er sakt er utifra bertel o sten. det er det eneste jeg har hørt om bilen! så om de snakker sant eller ikke vet hva de snakker om aner ikke jeg..

men ut ifra sånn det er i dag er det nok ikke langt ifra sannheten om det ikke er sant!

jeg vet ikke noe om dette er sant desverre!

min er svart og har alt uten el seter!

"Vorsprung Durch Technik"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare får å få det fram! jeg sitter ikke her å juger om bilen min! en orginal 2.3 16v er en orginal 2.3 16v får meg å min er det om det er den første i norge eller ikke! klart det er litt spesielt vis den er det.. men vis det er noen som kan finne en sikker historie på bilen min hadde jo det vært kjempe fint;)

"Vorsprung Durch Technik"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Listeprisen på 2.3-16 i 1989 var 645 360,- listepris 1989 ja..

min er fra 1985 og ble registrert gjennom bertel o sten oslo får første gang i 1985. der etter solgt til en mann i trøndelag. prisen som er sakt er utifra bertel o sten. det er det eneste jeg har hørt om bilen! så om de snakker sant eller ikke vet hva de snakker om aner ikke jeg..

men ut ifra sånn det er i dag er det nok ikke langt ifra sannheten om det ikke er sant!

jeg vet ikke noe om dette er sant desverre!

min er svart og har alt uten el seter!

Du skal vite det at jo nyere bilene blir, jo høyere var kostnaden når den var ny. I 88' lå den 40 000,- lavere enn i 89'. Så Bertel O. Steen smører på veeeel tykt her.

Det jeg prøve å si her, er at det er litt tynt grunnlag og påstå at din var først i landet. Prøve ikke være frekk eller lage missnøye, men det må da være kjipt for deg å gå rundt og tro det hvis det ikke er sant. Og selvfølgelig er en org. bil en org. bil. Det kan vi også sjekke, hvis du vil legge ut reg.nummeret ditt her kan jeg finne ut alt av utstyr og hvor i tyskland bilen er produsert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider