Gå til innhold

Dvd-skjerm og spiller,hjelp! ! ! !

Ranger emnet

Jon Arne

Anbefalte innlegg

Ja,fikk tak i meg dvd-spiller og skjerm,nytt seff.

Cube dvd201H og Cube Lcd Fargeskjerm.

Å jeg lurer på 2 ting:

Fra skjerm: 1stk gul(video), 1stk rød(audio) og 1stk sort(power DC jack)

Fra Spiller: 1stk gul(video), 1stk rød(audio R) og 1stk hvit(audio L)

Koblet sammen de gule og røde MEN hvor skal den hvite fra spiller og sort ifra skjermen????????

EN ANNEN TING: Hvor skal jeg koble phono-kablene ifra forsterker? På fram siden av dvd-spilleren eller?

Er n00b på elektrisitet så,hehe

Bilde av greierne:

Bilde111.jpg

Håper på hjelp fortest mulig..

Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,fikk tak i meg dvd-spiller og skjerm,nytt seff.

Cube dvd201H og Cube Lcd Fargeskjerm.

Å jeg lurer på 2 ting:

Fra skjerm: 1stk gul(video), 1stk rød(audio) og 1stk sort(power DC jack)

Fra Spiller: 1stk gul(video), 1stk rød(audio R) og 1stk hvit(audio L)

Koblet sammen de gule og røde MEN hvor skal den hvite fra spiller og sort ifra skjermen????????

EN ANNEN TING: Hvor skal jeg koble phono-kablene ifra forsterker? På fram siden av dvd-spilleren eller?

Er n00b på elektrisitet så,hehe

Bilde av greierne:

Bilde111.jpg

Håper på hjelp fortest mulig..

Det du har her er en "stand alone" dvd spiller. DVS at den ikke er beregnet for bruk sammen med forsterker. Du fikk helt sikkert med bruksanvisning når du kjøpte den? Les den. Hvit og sort Phono er i ditt tilfelle likeverdig, så kobl disse sammen. Det står sikkert også i bruksanvisningen:blunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet ut det med spiller og skjerm nå..Eneste probleme nå er hvordan skal jeg få mere lyd,altså få brukt høytalerne og subbene i biln?

Må jeg ta phono-kablene ifra dvd-spilleren å koble de til mp3-spilleren? Isåfall,hvordan skal jeg gjøre det med phono-kablene ifra forsterkeren??

:confused:

Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider