Gå til innhold

Stenging av tråden Sugekopp: DAMSON RACING S14

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg ser at tråden Sugekopp: DAMSON RACING S14 er stengt av Crazy_T og må da spørre meg om folk her har gått fullstendig av skaftet?!

Tråden var kanoninteressant og framdriften har vært ekstremt rask, ihvertfall i forhold til andre prosjekter på dette forumet. At det iblant diskuteres noe annet enn ting som forholder seg direkte til bilen er helt naturlig. På et sted hvor så mange brukere samles og mange kjenner hverandre er det naturlig at noen ting utenom trådtopic diskuteres. Om noen har et problem med det kan de med letthet bla 3-5 poster lengre ned og lese mer bilrelatert stoff. Sklir det ut kan mods komme med en vennlig advarsel, evt slette posteringer som sklir ut. Men å stenge en kanonbra tråd for det som på meg ser ut som nesten ingenting er totalt bak mål!

Jeg har sett tråder som er laaangt mer utflytende uten at de har blitt hverken stengt eller moderert. På meg ser det ut som mods her har noe personlig mot RDL/sugekopp og krever en høyere standard av tråder som han starter. At mods ikke kan skille mellom trådrelaterte ting og personlige forbindelser er vel et meget godt tegn på at de bør finne andre ting å gjøre.

Personlig kjenner jeg ikke RDL/Sugekopp, men på meg virker han ok og stengingen av tråden virker umotivert.

Dessverre er det vel fortsatt slik at flere og flere bruker bilforumet så moderatorene ser ingen faretegn og grunn til endring. Men som jeg og noen andre forubrukere diskuterte på IRC tidligere så er det mange av de seriøse medlemmene, med mange poster og noe fornuftig å bidra med som trekker seg først, og dermed går kvaliteten på forumet ned. Jeg skal ikke si noe om jeg faller i kategorien av de som bidrar på en positiv måte, men jeg bruker ihvertfall forumet mindre enn før.

Det er ikke første gangen jeg poster noe i denne delen av forumet fordi en mod har gjort noe jeg synes virker hårreisende, men kanskje dette ble siste gangen når de interessante trådene her drepes av overivrige moderatorer.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det nytter ikke. Denne tråden blir straks stengt, og om Sugekopp prøver å få tråden åpnet igjen ender det med at han blir utestengt. Igjen.

Har man hengt på bf.net en stund kjenner man igjen mønsteret.

Synd, Sugekoppen er vel den største fargeklatten på forumet her, bare så synd at "nye" folk skal henge seg opp i spissformuleringene hans og legge opp til diskusjoner hele tiden.

Stå på Robert, det finnes alltid nye nick å opprette :D

Signaturen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Sugekopp skal få gjøre som han vil? Ser ut til at han fikk nok advarsler, men han skulle jo bestemme selv hvordan forumet skulle styres, siden det var han som hadde lagd topicen.

Håper han kan følge spillereglene så topicen blir åpnet igjen, for innimellom alt pisspreiket så var det litt av et prosjekt!

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt pisspreiket? Nå har jeg ikke gått igjennom alle sidene og sjekket for mange som er OnTopic kontra OffTopic, men jeg har ikke reagert det minste på at det var for mye som skled ut. Det sto endel om lastebilen, men det er vel naturlig siden den skal brukes for å frakte bilen og også lakkes i samme farge.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden til sugekopp er jo en av de mest spennende på hele forumet med fremgang og oppdateringer nesten hver eneste dag.. Greit nok at den sporer av litt, men så lenge sugekopp ikke klager synes jeg ikke det gjør noe..

Åpne tråden igjen!

(\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature

(O.o) to help him on his way to world domination.

(> <)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viser vel bare janteloven og holdningen til de idiotene man kan kalle "moderatorer" på dette forumet når bilforumets mest interresante tråd blir sperret fordi trådstarter skriver litt offtopic innimellom slagene.

Trodde virkelig offtopic warning var for folk som i tide og utide skulle skrive offtopic i andre sine tråder for å ødelegge de trådene. Ikke at trådsaterter selv skriver noe offtopic.

LAVMÅL sier jeg bare.

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thklinge: du vet at all klaging på stenging osv skal gjøres via pm til rette moderator ?

Hvertfall, de som ikke ser avsporingen kan jo tenke over hvorfor halve siden er sletta poster:

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=155904&page=27

kan jeg klage på deg? jeg vurderer virkelig å gjøre det..

det var du som fikk den stengt stemmer ikke det?

det var slik at DU som GJEST i hannes tråd følte HAN som TRÅDSTARTER ikke følte sin egen topic? men hva faen da..steik..

unnskyld..kan jeg betale deg for å lese ditta?

den der va drøy

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la meg sitere deg litt her:

"Når man prøver å følge med på en bil, og du bare prater fjortisdrit som vanlig melder jeg ifra. Jeg er hvertfall ikke interessert i å lese svada fra deg.

Min mening"

unnskyld, men hvem er du til å si sånt i andres tråd?

om du sa det der i din egen, så hadde jeg forstått deg!

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la meg sitere deg litt her:

"Når man prøver å følge med på en bil, og du bare prater fjortisdrit som vanlig melder jeg ifra. Jeg er hvertfall ikke interessert i å lese svada fra deg.

Min mening"

unnskyld, men hvem er du til å si sånt i andres tråd?

om du sa det der i din egen, så hadde jeg forstått deg!

Ro deg ned og bruk mer enn 30 sek på hvert innlegg.

Regler og retningslinjer for tråder på forumet

Tråden skal ha en god overskrift som forteller andre lesere hva tråden inneholder allerede før man klikker seg inn på den.

Inneholde skal være bilrelatert

Tema skal stå i stil med forumet det postes i.

IKKE inneholde kjøp/salgsannonser, eller innlegg som er ment som ren reklame. Formuler deg godt og du slipper at tråden blir slettet.

Dobbelposting er ikke lov (lage samme tråd i flere forum).

Uthengning av andre medlemmer.

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår