Gå til innhold

Opel rekord E2 noe å anbefale?

Ranger emnet

Tsxrace

Anbefalte innlegg

jeg tror jeg har en sånn en.. knuste lykta da jeg traff ræva på en e30 forrige jorde-rally.. noen som har venstre framlykt og blinklys?

hehe.. Om ikke.. hva har jeg? 1979 opel rekord 2.0S står det ivertfall..

Sindre

PS: ja den er dritstygg!

er E1 du har ,

og eg skal ha liggende lykt til deg;)

kansje de er litt verre med hele blinklys men skal sjekke;)

har og lykter både fremme og bake til både E1 og E2 sikkert mer deler og, barre ta kontakt vist noen er interiserte ;)

92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX

Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

kjente feil med disse? har en jeg skal kjøpe i helga, men er en klakkelyd foran venstre side når man kjører humper. Tenkte med en gang på demper-innfesting nede men er ikke noe slakk hverken der eller i noen av kuleleddene. Kan det være stabstaget som klamprer? kjentes tight å fint ut det også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

typiske problemer med dem er først og fremst rust og enda mere rust, vanligvis i dempertårn, innerskjermer og kanaler. ellers så kunne det elektriske anlegget vært bedre, er litt problemer med dårlig kontakt osv. og den automatiske choken som henger seg opp, bortsett fra det er dem solide og hardføre biler

1986 Opel Rekord 2.0S GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjente feil med disse? har en jeg skal kjøpe i helga, men er en klakkelyd foran venstre side når man kjører humper. Tenkte med en gang på demper-innfesting nede men er ikke noe slakk hverken der eller i noen av kuleleddene. Kan det være stabstaget som klamprer? kjentes tight å fint ut det også..

Kjøpt den eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...