Melli Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Tenkte bare jeg skulle benytte anledningen til å ønske alle i IV gjengen en riktig god påske. Jeg for min del har åpnet første øl'en og skal ut i dag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 God påske til deg også! Venter til i morgen med pilsen jeg... du får ta en pils for alle på forumet:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 God påske ja ;) kos dere med bare veier og sommer rims dere som kan ; ) Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Får sende en påskehilsen fra Bergen jeg da;) trenger vel ikke å si hvordan været er her om dagen:D Kan ikke si at vi ikke har fortjent det akkurat..:op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Hakke firer lenger, men slenger meg på fordet.. Pilsen må nok vente til onsdag, da jeg skal spille på et utested i Drammen i helga.. Men.. GOD PÅSKE!! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 God påske folkens.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 God påske ja! Digg med fri, go-vær og sommer-rigga bil ;) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 God påske alle sammen ja! Har funnet ut at girkassa mi begynner å dø, sakte men sikkert, så blir en utskiftning der etterhvert. Hvis noen finner noen brukte 4er kasser, så si i fra:D Men uansett ruller jeg rundt på 18" nå, og sideskjørt skal bestilles snart:D Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gangsta`s Golf Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 God påske :) gut/jent (Thug Life)hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg