jones Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Er det noen forskjeller i forstillinga på 70-72 camaro, og 73 camaro? Grunnen til at jeg spør er at det på summit er headers til bbc, men de "passer bare" på 70-72 står det.. Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOWTIE Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Er det noen forskjeller i forstillinga på 70-72 camaro, og 73 camaro? Grunnen til at jeg spør er at det på summit er headers til bbc, men de "passer bare" på 70-72 står det.. Vil tro grunnen til at det står "passer bare" på 70-72 er pga. 73 Camaro ikke ble levert med Big Block. Jeg tror ramma er lik. Siter So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2? "Why is it a pair of panties but just one bra?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg