pontiac Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Hei! Noen som har peil på dette: Har en chevy 350 kasse i bilen å den har fått en jævli ulyd! Hører ingenting i park og fri, men i drive med belastning høres d ut som en står å slår i converterhuset med en jernstang. Er d converteren som er gåen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 start med å sjekke om boltene til cnverter`n sitter tight. Rimer egentlig ikke med at du hører lyden bare i gir, men start med dette i allefall Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pontiac Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Converteren sitter fast, første jeg sjekka. Lurer på om d kanskje kan ha skjedd noe med den, for den ble dratt ut og løfta opp samman med gamlemotoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Converteren sitter fast, første jeg sjekka. Lurer på om d kanskje kan ha skjedd noe med den, for den ble dratt ut og løfta opp samman med gamlemotoren. Hei, er det i orden at jeg legger inn dette på din tråd?:blunk: Er det ikke det ene så er det fanden noe annet. får girspaken kunn i p.r.og n, d 2 1 vill ikke spaken gå i, hva kan ha skjedd, dette er noe som har skjedd etter jeg parkerte bilen i vinter. har vert under å sjekket om det var noe på utsiden som tok i mot, men nei, ikke inni girvelgeren heller. ka kan det være. kassen er nesten ny. vil jeg se noe vist jeg tar ned bunnpannen på kassen.. det er en 350 pontiac kasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Converteren sitter fast, første jeg sjekka. Lurer på om d kanskje kan ha skjedd noe med den, for den ble dratt ut og løfta opp samman med gamlemotoren. Ja litt skummelt det der. Lett å skade på oljepumpa i kassen hvis en gjør det slik. Du har ikke lekkasje fra fremre simmerringen på kassa og nå da? Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pontiac Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Har ikke sett noe lekkasje, men d spørs om jeg får skaffe ei an kasse. Vet ikke hvor lenge 350 kassa holder til 450 hk heller.... Kanskje bedre med ei 400 kasse?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pontiac Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Ingen her som har ei bra th 400 kasse til salgs vel?????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 En 350 kasse kan holde for langt mer en 450hp, det spørs helt og holdent hvordan den er bygget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pontiac Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Hvor mye må jeg ut med ca for ei 350 kasse som holder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umek Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Spørst hva den skal brukes til, og hva bil den skal stå i :) Viss bilen er et tungt beist og du skal kjøre street legal med gate slicks så begynner det å bli dyrt. Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pontiac Skrevet April 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Skal brukes i 67 Firebird med lett oppjustert 66 mod 396 Chevy motor, ca 400+ HK, 1500 kg. Blir nok kjøring kun på gatedekk. Men må ha noe som holder så jeg slipper å skru hele tia! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg