tjekk Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 altid ikke likt bmw serlig godt å klarte å holde meg unna de 5 første år med lappen. så blei det m5 å dette sjedde på veien hjem Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Ja, det er dårligt av BMW å ikke ha et karosseri som tåler litt hardkjøring! ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 lite med hard kjøring hær gitt ;) synd at enkelte blir deppa av at ikke alle lever i denial som endel i den klubben du er en av ;)(kjeks girkasser) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caaatooo Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Altså: Du kjøpte deg en M5 og knuste den samme dagen? Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Ja, det gjorde han. Men det kan skje den beste det. Det ser jo ikke ut som den er skeiv, så noen dagers arbe så er denne tipp topp igjen;) Er det 3,6 eller 3,8l i denne? Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Det ser jo ikke ut som den er skeiv, så noen dagers arbe så er denne tipp topp igjen;) Fin kanal da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insane22 Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Au da, dette er meget fort gjort ja. Vurderer en sånn som min neste bil selv, en 3.8 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 3,6 dette. skal nok muligens få den iorden igjen, men største problemet ligger i at astolpen har fått seg en trøkk :( Å bilen var STRØKEN :( hehe ikke bra. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Forrige eier ble sikkert rimelig happy... Hadde du forsikring på den?.. Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 hva skjedde? håper du får orden på den igjen:) Siter RV-Tuning |BMW e28 545i prosjekt| |BMW e28 518i brukshulk| |BMW e23 745i delebil| |2x Opel Kadett C| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Forrige eier ble sikkert rimelig happy...Hadde du forsikring på den?.. skulle forrige eier bry seg om hva som sjer med bilen etter den er solgt da? Å klart jeg har forsikkring. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Hvis jeg solgte min, ville jeg vært oppgitt/irritert om du hadde kræsja den første dagen. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 gEIRA: du om det. Jeg har solgt ca 50 biler + å hadde ikke brydd meg om den samme dag etter jeg solgte bilen blei torpedert av en gammel mann. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Meg om det? Er mange.. Folk bruker faktisk mye penger og tid på bilene sine, og den dagen de selges er det som regel med tungt hjerte. Om du virklige bryr deg om bilen din da.. noe du sikkert ikke gjør. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Enig! Alle mine BMW'er har jeg solgt med tungt hjerte. Synd å si det, men for meg virker det som en tufs som egentlig ikke bryr seg, å på en måte prøver å legge skylden på bilen.men som egentlig ikke burde ha en slik entusiastbil. Ser en lenger opp sporte hva du gjorde, uten å få svar. Hva gjorde du for å få til dette? Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg