tarzan Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 ja da har jeg endelig fått henet bilen fra gamle jobben ogskal starte med og sette den sammen igjen:titties: bilen er en bmw 318 tds touring som jeg har pusset opp og lakkert har vel vært litt treig med og få den ferdig men har hatt det litt komplesert med jobb og greier.fått ny jobb nå men har prøvetid så lønna er ikke helt topp:angry: men jeg håper at det ikke blir så alt for lenge til den er ferdig.hehe gjort: m3 speil m3 fanger 97 mod grill og nyrer 97 mod skjermer 3 nye dører ny bakluke og nytt panser lakkert bilen planer: nye front lyker nye bak lykter m3 side skjørt mulig bytte til m3 skinn mulig bygge den om med m3 motor(import i 1999 kan jeg da søke om ombygging om 2 år??noen som vet?? bygge in sterieo(støpe glassfiber) justerbart senkesett lakke felger eller kjøpe nye har 17 nå men tenker litt på 18 kanskje 19 men vil ha bilen ultra lav:chevy camber justering bak og foran karbonleppe foran bakfanger(veit ikke helt hvem eller om jeg bare skal ha leppe) huff ble mye det her men jeg skal ta det i etapper.ville takke owp-tuning.com for samarbeid og for og hjelpe meh emd det jeg trenger og god service han kan jeg anbefale:respect og så får jeg hilse til carleet som har vært mye mer efektiv enn meg.hehehe han kommer nok til og hjelpe emg litt gitt. har noen ideer eleer forslag til noe så er det bare og spytte ut. her er noen bilder og det kommer flere slapp av henter bilen hoss lakkerer litt deler hos mor og far som sikkert ser til at jeg får satt dem på bilen fått montert litt skal få tatt noen nye bilder i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Groom farge hvertfall. M3 hadde gjort seg tenker jeg Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Groom farge hvertfall. M3 hadde gjort seg tenker jeg hehe sier noe der.er inne på tanken om og bygge den om men siden den er impotert etter 1996 veit jeg ikke om jeg får gjort det:(om 2 år har bilen vært her i 10 år hørt at det går ann og søke om det da noen som veit det helt sikkert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 og her er noen bilder av børsa jeg kjører nå:)som broren min skal få i 18års gave hvis alt går etter planen.får vel fikse litt på den også gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 hehe sier noe der.er inne på tanken om og bygge den om men siden den er impotert etter 1996 veit jeg ikke om jeg får gjort det:(om 2 år har bilen vært her i 10 år hørt at det går ann og søke om det da noen som veit det helt sikkert? Nei, er jo lov til å bygge om en ny bil og, men en må betalte avgifter for effektøkning osv hvis bilen ble førstegangsregistrert for mindre enn 10 år siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Nei, er jo lov til å bygge om en ny bil og, men en må betalte avgifter for effektøkning osv hvis bilen ble førstegangsregistrert for mindre enn 10 år siden blir vel litt det da hvis jeg skal gå gr 90 til 321hk takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carleet Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Dette ordner seg tarzan;) hehe. skal nok få begge bilene på veien, bare tid og penger som gjenstår:) call u 2 morrow, så ses vi sikkert på epoxy gulvet hjemme hos meg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 ja da er det noen bilder fra dagens lille gjøre mål. måtte tilpasse grill ramma litt litt dårlig pass form på grill ramma så her må det rettes og bøyes litt gitt og her er noen bilder med front fanger på fanger er akkurat høy nok til at en 20 pakkning går under på høy kant:eddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Hehe du overdrev hvertfall ikke når du fortalte om hvor skeiv den grillen var :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carleet Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Hehe du overdrev hvertfall ikke når du fortalte om hvor skeiv den grillen var :D sant så sant.. den kunne hvert rettere:P ikke noe plug and play det der:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Hehe du overdrev hvertfall ikke når du fortalte om hvor skeiv den grillen var :D hehehe den er vel ganske skeiv kan man si.men men skal nok få det til skal du se etter litt:boxers blir det nok bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiniHansen Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Fin farge! Men noen av bildene funker ikke ? Går vel som et uvær med m3 motor : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 LITT skeiv?! hehe blir bra dette stå på:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Var ikke orginal den ramma, var den vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Var ikke orginal den ramma, var den vel?nei det kan du trykt si den ikke var:puke: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg