tarzan Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 LITT skeiv?! hehe blir bra dette stå på:D begynner nå i påsken håper jeg får det til eller så kaster jeg hele greia og kjøper en NY som er orginal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Fin farge! Men noen av bildene funker ikke ? Går vel som et uvær med m3 motor : ) alle funker hos emg hvem er det som ikke funker??er ikke m3 motor i nå men det er noe jeg har lyst til og gjøre familie racer hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiniHansen Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 alle funker hos emg hvem er det som ikke funker??er ikke m3 motor i nå men det er noe jeg har lyst til og gjøre familie racer hehe De 7 første, kan godt være min pc. Vet at det ikke er det i nåda :) Men det hadde blitt heftig familieracer ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet April 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 De 7 første, kan godt være min pc. Vet at det ikke er det i nåda :) Men det hadde blitt heftig familieracer ja! nå sitter ejg og bestiller en haug med nye skruer som jeg trenger før det blir noe mer skruing orker ikke bruke røde skruer så da blir det nye gitt.har tenkt itl og lakke noen plast deksler i motor rommet hvordan primer skal jeg bruke før jeg lakker???plast primer?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 nå sitter ejg og bestiller en haug med nye skruer som jeg trenger før det blir noe mer skruing orker ikke bruke røde skruer så da blir det nye gitt.har tenkt itl og lakke noen plast deksler i motor rommet hvordan primer skal jeg bruke før jeg lakker???plast primer?? Spør en lakkerer om han har en plastprimer som tåler varme og anbefale :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet April 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Spør en lakkerer om han har en plastprimer som tåler varme og anbefale :)takk takk skal gjøre det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carleet Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 du sindre.. nå har du hatt jæævelig god tid til å få ferdig dette prosjektet her! syntes du snart burde begynne.. hehe.. er ikke lenge igjen til jul nå! så da blir det verksted;) satse på det beste! god jul! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 du sindre.. nå har du hatt jæævelig god tid til å få ferdig dette prosjektet her! syntes du snart burde begynne.. hehe.. er ikke lenge igjen til jul nå! så da blir det verksted;) satse på det beste! god jul! hehe du sier noe der har vel egentlig gått lei hele bilen...men når vi får verksted 1.janur skjer det nok ting skal du se..må jo bli ferdig med denne børsa for jeg vil ha noe nytt noe og bilen egner seg bare til slede kjøring om vinteren for det er jo bare 90 små diesel ponnyer i bilen:spin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 ja dette proskjektet blir aldri ferdig så selges som den står for 20000 kr bud har også helt nytt supersport justerbart foran og bak som mulig kan følge med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg