luster Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 ein kompis har ein 90q 20v. klima anlegget lek gass/funkar ikkje, har prøvd å fylle på ny men varde berre eit par månar før det slutta virke. er det ein spesiell del som sluttar å virke? Siter Subaru impreza wrx 02 (03 sti front) Subaru L-serie 84 Nissan Primera slx 94 (seld) Opel vectra 2.0i 8v 93 (seld) Opel vectra 2.0i 8v 90 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Det sitter nok en pressostat som kopler ut styrestrømmen til magnet koplingen. finn lekasjen, reparer og fyll opp. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 gjer sånn so kjølemontøra gjer, sett trykk på anlegge, trykkluft eller liknande, so he du såpevaten på rør skjøyte, der det bobler er det lekasje Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 gjer sånn so kjølemontøra gjer, sett trykk på anlegge, trykkluft eller liknande, so he du såpevaten på rør skjøyte, der det bobler er det lekasje FY!! ikke trykkluft!! det skal ikke fuktighet inn på anlegget!!! enten må du kjøre på trykk i form av kjølevæske eller så kan man bruke nitrogen. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Vacum... Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 du tilfører ikke mer fuktighet enn du må selv om man kjører vacum etterpå. det sitter filtere der som tar fuktigheten, men den dagen det er fult, så er det tett. Hvor bor du da? jeg kan være til hjelp med trykktesting for og finne lekasje. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 du tilfører ikke mer fuktighet enn du må selv om man kjører vacum etterpå. det sitter filtere der som tar fuktigheten, men den dagen det er fult, så er det tett. Hvor bor du da? jeg kan være til hjelp med trykktesting for og finne lekasje. Jeg har verktøy eller utstyr til fylling og tapping, og der er det en kompressor som kjører vacum og trykkluft..Brukte vacum for å teste mitt system...man hører med en gang hvor lekkasjen er hen da... Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 du kan godt bruke vacum for og finne lekasje, men å kjøre trykkluft inn på anlegget vil jeg være skeptisk til. Jeg har verktøy for dette selv da jeg er kuldetekniker.. Jeg bruker konsekvent kuldemedie og trykke med, og ikke trykkluft. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 rekna me du veit ka du snakka om der, kom berre me forslag til metoda so han konne finne ut kar lekasja va Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.