Gå til innhold

Prosjekt i helga: Senking, lakkering ++ <- BILDER

Ranger emnet

1984GTD

Anbefalte innlegg

Bruker ikke dummydisc, hvis det er bremsene du sikter etter. Trommel bak, skivebremser frem. Røde kalippere, røde tromler.

IMG_6503.jpg

Endelig fått meg midtkonsoll! Den har jeg savnet en god stund. Var bare en sånn liten gulvmontert sak før. Og ny gir-kule. Satt i en GTi som var vraket. Golf-kule.

IMG_6481.jpg

Garasje, oppbevaring.

IMG_6498.jpg

IMG_6500.jpg

IMG_6506.jpg

11022007068.jpg

Sånn så den ut på februar med 90-fanger, orange kanal, vinter-felger, og originale fjærer og dempere

IMG_6508.jpg

For å være et lavbudsjetts prosjekt begynner det å se helt greit ut nå. Hadde såklart vært penere med svart lakk og andre felger. Men det koster.

Neste helg skal lister på, og nye speil. Kom med forslag til hva slags speil jeg ska ha (?). Vil flytte speilene fremover også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste helg skal lister på, og nye speil. Kom med forslag til hva slags speil jeg ska ha (?). Vil flytte speilene fremover også.

Ikke flytt speilene frem med de dørene der, da får du heller bytte dører til 88->, da dette ser litt rart ut, pga. det lille vindu foran på døra der...om du forstår meg. :)

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, da får jeg ta å finne et par original speil å sette dit. Bytter dører kanskje til sommeren isåfall. Må vente på feriepenger, koster å lakkere.

Har glass-luke i taket ja. Mørk farge på den. Den ble vel satt dit en gang på 80-tallet kan jeg tenke meg. Syns det er fint å se stjerne-himmelen fra den :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider