skarpH Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Heisann Hvis biler får go kompresjon, er da topppakningen fungerbar? Min bil: - Go kompresjon - Går på alle sylindre - Ikke noe gusj i oljen - Ikke noe olje i vannet - Men vannet har minsket en ca 3 cm på 8 dager - Eksosen er vel kanskje litt grå hvit må studere den fargen litt bedre to nederste punkt tyder det på at topppakningen er røket? er en 1985 modell og er ikke aktuelt å bytte den på verskted :) en liten annen ting, hadde jo min på eu godkjenning å fikk 8 feil å har fikset alle dem, men jeg hadde avgass på 9.99, men jeg hadde visst også kjørt på 2 sylindre lenge for tennplugger, hetter osv var helt bås, så da det var fikset gidde jeg bånn gas på motorveien for å rense litt opp, tror dere det er mindre co nå? kommer ganske lite eksos når den er fin og varm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarpH Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 tenkte jeg skulle prøve en annen vri istedefor å forklare eksos fargen til dere kan dere bedømme selv her: http://www.steingael.net/eksos.AVI den er ikke helt hvit vel? dere som har erfaring fra før, jeg vet ikke jo ikke hvor hvit den skal være :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 så lenge bilen funke bra å ikke vann i oljen så hadde jeg kjørt å heller fylt vann av å te,gamale bil ska ikke være helt ren eksos.litt blårøyg å snadd skal komme ud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg