Orkdalingen Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 er det virkelig forskjell på rattstammene fra en 86 mod til en 90 modell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 ja. den på 90 er det samme som på en golf 3. og den på 86 er tynnere enn den på 90 modell.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Det er kun en "hylse" som er tredd utenpå den fra 88-> Så området med splines er tykkere Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 kom noen mer "moderne" blinklys og visker bryter rundt 88-90 også. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 kom noen mer "moderne" blinklys og visker bryter rundt 88-90 også. De går omhverandre så det har ikke noe med rattstammen å gjøre... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Tror nok ikke golf 3 og 88> mk2 har lik rattstamme... Mk3 stammen er festa i den bjelka som dash og sånt er festa i, og denne bøyla er ikke i en toer.... Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Splines for rattet er lik som Mk3 sant? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LANO Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 De går omhverandre så det har ikke noe med rattstammen å gjøre... hhmmmfrr mister delesjef..:peace: det er forskjell på rattastammene.. Stammen er forskjellig, tanningslås braketten er forskjellig.. alt dette er det vel skille 89-90.. på rattstammen er "øret" som du skrur alubrakett i, vinklet i annen vinkel. På Alubrakketen er det nedre skruefeste til hendler annerledes. i 89 kom det "store" bosset(hylse) som er likt på 3`er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 ok. så når jeg skal ha på luisi rattet mitt som har stått på en 86 mod, så må jeg få tak i mk3 nav med andre ord? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Bare å kjøpe en sånn overgang-hylse å klemme dit, det ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LANO Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 ok. så når jeg skal ha på luisi rattet mitt som har stått på en 86 mod' date=' så må jeg få tak i mk3 nav med andre ord?[/quote']golf fra 89- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg