vidarj Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Hei. Har et stort problem med min B23 A motor. Den står forøvrig i en 240 GL fra 1983 Problemene: Ujevn tomgang, og juksing når jeg kjører Starteren suger mer strøm enn før Smelling i potta, gnister og stikkflammer Bilen blir rå av og stå lenge, og må skyves i gang Starter på starteren i varmt vær, etter at motoren er kjørt varm går bilen jevnt, men når jeg skrur av må jeg skyve i gang for å få den i gang. Dessuten er det samme prosess når været blir kjølig/fuktig Dette er et veldig irriterende problem, og jeg tror Membrandten min kan være problemet. Men andre mener at fortenning, plugger o.l kan være feil. byttet plugger i forrige uke, og da begynte det, men det er riktige plugger. Noen som har en ide av hva dette kan være? Trenger bilen sårt frem og tilbake til jobb anger2 anger2 Siter Volvo 240 stæsjvægon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 bare å skru av lokket på gassern å sjekke om membranet er helt det!! ellers kan kam reima di ha tagget over ei tann ettersom den skyter og er litt ugrei.. Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarj Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 bare å skru av lokket på gassern å sjekke om membranet er helt det!! ellers kan kam reima di ha tagget over ei tann ettersom den skyter og er litt ugrei.. Membranet er helt så vidt jeg ser i allefall... Men Det med at reima har hoppa over ei tann kan jo stemme. Er det vanskelige greier da? For jeg har liksom ikke no erfaring med reg. reima skjønner du. Men da ska jeg få sjekka opp det, hjertelig takk! Siter Volvo 240 stæsjvægon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Membranet er helt så vidt jeg ser i allefall... Men Det med at reima har hoppa over ei tann kan jo stemme. Er det vanskelige greier da? For jeg har liksom ikke no erfaring med reg. reima skjønner du. Men da ska jeg få sjekka opp det, hjertelig takk! Er ikke kondens i fordelerlokket da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 skrudd til tanklokket skikkelig? Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg