Gå til innhold

sedan med metall bak setene... ny plan.. hva synes dere?

Ranger emnet

infested

Anbefalte innlegg

Det er her du tar feil, en sedanbil kan IKKE spille like høyt som en kombibil.

Jeg har ikke deltatt som person i dB-drag, men sammen med John Niclas og familien hans har vi tatt fram 1 norgesmester i ministreet rookie, tatt en andreplass i stree-B og var først i Norge med en sedan i street-B over 150dB.

Mvh

Dag Johansen

vell jeg skal prøve :P..

Mvh

Thomas Holmedal

Team Lydtrykk.no

thomas.eargasm@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er her du tar feil, en sedanbil kan IKKE spille like høyt som en kombibil.

Jeg har ikke deltatt som person i dB-drag, men sammen med John Niclas og familien hans har vi tatt fram 1 norgesmester i ministreet rookie, tatt en andreplass i stree-B og var først i Norge med en sedan i street-B over 150dB.

Mvh

Dag Johansen

Cluet er vel slik i Norge at her trenger du bare penger så kan du sette litt rekorder, pga nivået foreløpig er så lavt som det er så skal det ikke mere til enn pæng, men tror kanskje vi ser en liten endring på dette, i løpet av den kommende sesongen.

Hvilken sedan snakker du om? Altså, jeg ser ikke problemet med å spille 150dB i en sedan, men kan bare ikke huske å ha sett den sjøl. John Niclas har jo spillt over 150dB men i en kombi.

Var vel en i tyskland som spillte rimelig høyt i en sedan med 2x Team RF 15" hvis jeg ikke tar helt feil.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cluet er vel slik i Norge at her trenger du bare penger så kan du sette litt rekorder, pga nivået foreløpig er så lavt som det er så skal det ikke mere til enn pæng, men tror kanskje vi ser en liten endring på dette, i løpet av den kommende sesongen.

Hvilken sedan snakker du om? Altså, jeg ser ikke problemet med å spille 150dB i en sedan, men kan bare ikke huske å ha sett den sjøl. John Niclas har jo spillt over 150dB men i en kombi.

Hvis det kun er penger det står på så fatter jeg ikke hvorfor du ikke spiller høyere som er sponset både av Boomcar OG Pioneer Norge.

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det kun er penger det står på så fatter jeg ikke hvorfor du ikke spiller høyere som er sponset både av Boomcar OG Pioneer Norge.

Mvh

Dag Johansen

Hvem har sagt jeg får masse penger av de da?

og sponsoravtalen er ett samarbeid mellom BoomCar og Pioneer, og ikke en egen avtale for hver av de..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider