Hansy Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Satt å tenkte på om jeg skulle lufte photoshopevnene mine,da de ikke har blitt brukt på mange måneder.Derfor startet jeg forsiktig,og moddet en Ferrari 612 med litt enkle og små forbedringer. Som du ser så har jeg altså gjort dette: -Nye felger (lakkert senter mørkere) -Senka -Tona ruter -Fjernet merker og dekaler En ferrari trenger ikke noe mer for å bli tøff :D Forbedringer og kritikk ønsker dypt :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Jeg liker den. :) Clean og fin. Men. - Bakfelgen er ikke pen. Og frontfelgen ser litt rar ut. Litt blury i tilfellet med bakfelgen. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Prøvde meg på en forbedring av felger,siden det er blitt klaget på.Siden jeg satt felger på før jeg senka den,så ble det litt rart,men nå satt jeg felger rett på gammelbildet,og da ble det slik. Fjerna samtidig den mørke senteret,ble litt fake. Som sagt,håper på kommentarer på den nye,selv om det ikke er mye som er gjort. :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg