pIMp Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Hva skal jeg velge? Vil ha antispinn ellers så trenger jeg ikke så mange spesielle funksjoner. Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Hva er prisklassene på dette? Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by pIMp Hva skal jeg velge? Vil ha antispinn ellers så trenger jeg ikke så mange spesielle funksjoner. Ta den dyreste, hvis du er en bra pimp så er penger ikke noe problem.. he he Har hvertfall hørt at motec er det beste... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Hvem selger detta da?. Kunne vært artig å sjekka litt om produktene noen link? Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by darkblue Hvem selger detta da?. Kunne vært artig å sjekka litt om produktene noen link? http://www.krbtrading.no Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 de selger jo ikke motec Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTI-R Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 Har lurt på det samme selv og sjekket litt opp rundt om... Motec er nok det mest proffesjonelle men og det dyreste. Om du ikke skal bygge noe helt spesielt så er nok Autronic like bra. SM2 er faktisk kompatibel med Motec sin dashlogger også. Det er i grunnen veldig lite som skiller disse, bortsett fra prisen da... Autronic leverer i tillegg autotune :D Vet ikke hvor god denne er, men jeg kommer i allefall til å gå for et SM2 system på GTI-Rn min. Siter Whoops, there goes another gearbox... Nissan Sunny GTI-R Nissan Primera 4WD Nissan King Cab 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg