Gå til innhold

Forgasser instillinger

Ranger emnet

AXi0N

Anbefalte innlegg

Originally posted by passat kara

trodde snabb tomgang skulle være mellom 2800-3000 men hvis den funker på 1500 er jo det genialt.

aner ikke jeg.. men den fungerer helt ypperlig:) rører ikke den gassern mer:) (før noe skjer da)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme prob som det du hadde axion , det er liksom enten eller ..

1. Jeg skrur på motoren når den er kald og den fusker og går ujevnt på tomgang , (normalt ) Men da har den vanligvis blitt fin igjen etter 5 min men det skjer ikke lengere når skjer dette

2.

Motoren går på veldigt høyt turtall når jeg setter det den i fri , litt morsomt for jeg slipper og gi gass hvis jeg sitter i kø , er bare å slippe opp klutchen :) Men er jo ikke noe digg å kjøre rundt med da ..

Vet ikke om dette kan ha noen sammenheng med at en vannslange røyk her forrige dagen , etter at den røyk så har liksom problemen bare ramla inn. Har fått ny vannslange nå , men blien er fortsatt rar .

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by lars-frr

Har samme prob som det du hadde axion , det er liksom enten eller ..

1. Jeg skrur på motoren når den er kald og den fusker og går ujevnt på tomgang , (normalt ) Men da har den vanligvis blitt fin igjen etter 5 min men det skjer ikke lengere når skjer dette

2.

Motoren går på veldigt høyt turtall når jeg setter det den i fri , litt morsomt for jeg slipper og gi gass hvis jeg sitter i kø , er bare å slippe opp klutchen :) Men er jo ikke noe digg å kjøre rundt med da ..

Vet ikke om dette kan ha noen sammenheng med at en vannslange røyk her forrige dagen , etter at den røyk så har liksom problemen bare ramla inn. Har fått ny vannslange nå , men blien er fortsatt rar .

Har du sett bakpå gassern om noen vakum slanger har falt av?.. sprukket?.. om det er lekasje der.. det vil få den til å gå på høy tomgang

Min var ganske spesiell.. Min dro seg til 4000 rpm hver ganng jeg starta bilen.. og den roa seg ned med engang.. men ganske irriterende..:)..

Men heldigvis fungerer det nå:) *glad gutt hver dag jeg skal på jobb å kjøre noe som ikke harker å hoster når det er minusgrader:)*

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider