passat kara Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by AXi0N hehe... ja det gjorde du:) trodde snabb tomgang skulle være mellom 2800-3000 men hvis den funker på 1500 er jo det genialt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by passat kara trodde snabb tomgang skulle være mellom 2800-3000 men hvis den funker på 1500 er jo det genialt. aner ikke jeg.. men den fungerer helt ypperlig:) rører ikke den gassern mer:) (før noe skjer da) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Har samme prob som det du hadde axion , det er liksom enten eller .. 1. Jeg skrur på motoren når den er kald og den fusker og går ujevnt på tomgang , (normalt ) Men da har den vanligvis blitt fin igjen etter 5 min men det skjer ikke lengere når skjer dette 2. Motoren går på veldigt høyt turtall når jeg setter det den i fri , litt morsomt for jeg slipper og gi gass hvis jeg sitter i kø , er bare å slippe opp klutchen :) Men er jo ikke noe digg å kjøre rundt med da .. Vet ikke om dette kan ha noen sammenheng med at en vannslange røyk her forrige dagen , etter at den røyk så har liksom problemen bare ramla inn. Har fått ny vannslange nå , men blien er fortsatt rar . Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by lars-frr Har samme prob som det du hadde axion , det er liksom enten eller .. 1. Jeg skrur på motoren når den er kald og den fusker og går ujevnt på tomgang , (normalt ) Men da har den vanligvis blitt fin igjen etter 5 min men det skjer ikke lengere når skjer dette 2. Motoren går på veldigt høyt turtall når jeg setter det den i fri , litt morsomt for jeg slipper og gi gass hvis jeg sitter i kø , er bare å slippe opp klutchen :) Men er jo ikke noe digg å kjøre rundt med da .. Vet ikke om dette kan ha noen sammenheng med at en vannslange røyk her forrige dagen , etter at den røyk så har liksom problemen bare ramla inn. Har fått ny vannslange nå , men blien er fortsatt rar . Har du sett bakpå gassern om noen vakum slanger har falt av?.. sprukket?.. om det er lekasje der.. det vil få den til å gå på høy tomgang Min var ganske spesiell.. Min dro seg til 4000 rpm hver ganng jeg starta bilen.. og den roa seg ned med engang.. men ganske irriterende..:).. Men heldigvis fungerer det nå:) *glad gutt hver dag jeg skal på jobb å kjøre noe som ikke harker å hoster når det er minusgrader:)* Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg