Marius Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Stian Sørlie som i år har droppet formelbil til fordel for et sete i det tyske VLN-mesterskapet på Nürburgring har ikke gitt opp drømmen om Formel 1. En ny sponsor har gitt Spydeberggutten nytt håp. Den russiske TV-sjefen og bilsamleren Sergei Dyuzhev har vist interesse for Stian og dermed åpnet det seg en ny mulighet for å kjøre F1. Les hele artikkelen her. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Jeg lukter første april.:magic: Da nåværende rudskogen ikke er godkjent for f1 testing.. Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 og hvorfor står det bilforumet på spoilern hans? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 og hvorfor står det bilforumet på spoilern hans? Fordi bilforumet "har blitt sponsor" til det nye teamet. Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Jeg lukter første april.:magic: Da nåværende rudskogen ikke er godkjent for f1 testing.. Det er ikke Nærbø Formel Festival heller, men de kjørte oppvisning med Formel 1 bil der :P Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Jeg lukter første april.:magic: Da nåværende rudskogen ikke er godkjent for f1 testing.. Ikke for offisiell testing, men det er ikke noe stress å kjøre noen rolige runder. Som en kuriositet kan jeg jo minne om at det faktisk var nettopp en F1 bil som var den første bilen på banen under åpningen av Rudskogen i 1990. Thierry Boutsen kjørte da noen runder med en Williams for å kaste glans over arrangementet ;) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Jeg lukter første april. Var nok det gitt... ;) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg