Scampi Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Hepp...bilen går kun i revers, noe som ikke akkurat dekker mine behov... Hva koster en drivknute til denne, og hvor får man tak i den ASAP? Jeg MÅ ha tak i en på mandag...help is appreciated! Thank you :) Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 har en komplett stikkaksling liggende jeg. send meg en mail på mb190freak@hotmail.com viss du er int:) vist det da ikke er hardykoblinga du mener da?:S Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjakan_mm Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 drivknuta di er ødelagt, så den bare går i revers? Det var vel ikke helt logisk i mine ører. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg