2226-q Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Jeg foreslår at dere legger ut flere artikler angående den veipolitiske situasjonen i Norge. Foreksempel hvor er de beste og dårligste veiene, de største fotoboksfellene, bomringene osv., Samt, "her skal det komme bedre veier..." og "ny bomring der og der". Altså litt om hva som skjer med veier, trafikk, og nye avgifter osv. I tillegg, selv om det er lite som skjer på denne fronten for tiden, oppfordrer jeg i tillegg alle bilister og bilinteresserte til å engasjere seg i et opprør mot staten og systemet... http://www.bilaksjonen.no Siter -Subaru Legacy 2.2 GX 454 - 4 rings, 5 cylinders, 4 wheel drive NOK ER NOK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 God ide egentlig! Kanskje lage en egen ukentlig spalte med kun slikt stoff. Hva mener dere, admins? Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Men husk at meningen med artikler er at de skal være objektive, og ikke minst må forfatteren se saken fra begge sider. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Men så klart. Kan nevne en godt artikkel som snart kommer om temaet. Med spalten tenkte jeg en liten objektiv oppsummering over viktige hendelser i trafikknorge. Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg