Gå til innhold

Hvilken resirkventil?

Ranger emnet

coleman

Anbefalte innlegg

har funnet pris og sånn på http://www.gundersenmotorsport.com koster 3960.- ink moms og ventilen heter dual port

http://www.gundersenmotorsport.com/dumpventiler/dumpventiler.htm

der fikk noen av mine feriepenger bein å gå på..

men noen som vet hvor en skal koble til og sånn? hvilke slanger som skal på hvor? (bilde med forklaring:) )

Audi A4 1,8TS 98 mod.

X audi 80s 1,8 88 mod

X audi 80 1,8 82 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Forge resirk. ventil. synes det er bra lyd i den.. høres godt både utenfor og inni bilen.. ;)

Jeg har nettopp sendt inn styreenheten min, skal bytte ut min superchips chip med en BSR ;) Har også kjøpt Forge Resirkvenil som jeg håper gir litt lyd, har forge dumpventil nå som gir mye lyd. Så de som er gira på en billig chip og dumpvalve gi meg beskjed!!;):thanks

Yeah Buddie! Lightweight!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på å bestille en Viper Compact fra turbopower.no

Det står at denne erstatter den orginale, det er vel det vi med 1.8T er ute etter?

Har noen erfaringer med denne?

http://i166.photobucket.com/albums/u112/rolfchrblaa/compact_blank.jpg

:)

det er den jeg har.. bare at jeg har den i blå..

faktisk så har jeg aldri hørt den utenfor bilen:( jeg må få noen til å kjøre bilen for meg mens jeg kan stå ute og høre på den;)

men etter det jeg har hørt innvendig så hører jeg lyden bra.. men jeg tror ikke det er så veldig høy lyd utenfor.. en helt grei " pusj" lyd.. men dette vet jeg jo ikke ennå.. hehe, bare tror.

kanksje noen andre har hørt den utenfor?

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er den jeg har.. bare at jeg har den i blå..

faktisk så har jeg aldri hørt den utenfor bilen:( jeg må få noen til å kjøre bilen for meg mens jeg kan stå ute og høre på den;)

men etter det jeg har hørt innvendig så hører jeg lyden bra.. men jeg tror ikke det er så veldig høy lyd utenfor.. en helt grei " pusj" lyd.. men dette vet jeg jo ikke ennå.. hehe, bare tror.

kanksje noen andre har hørt den utenfor?

Den trenger ikke bråke SÅ mye, men litt er jo greit. Den orginale snur jo hoder så det gjør sikkert denne og.

Hva betalte du? nettsiden eier jo ikke priser:P

[X] Audi A4 1.8T 1997 Avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp sendt inn styreenheten min, skal bytte ut min superchips chip med en BSR ;) Har også kjøpt Forge Resirkvenil som jeg håper gir litt lyd, har forge dumpventil nå som gir mye lyd. Så de som er gira på en billig chip og dumpvalve gi meg beskjed!!;):thanks

mye skal du ha for chip og dump da?hva er motor koden på din? har en 97 mod. Passat 1.8 turbo. er innteressert i begge hvis prisen er grei. send pm for prisen da=)

Mvh

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på å bestille en Viper Compact fra turbopower.no

Det står at denne erstatter den orginale, det er vel det vi med 1.8T er ute etter?

Har noen erfaringer med denne?

http://i166.photobucket.com/albums/u112/rolfchrblaa/compact_blank.jpg

:)

Har testa denne ja funker fint den.....bestiller du fra Turbopower.no så får du hilse fra meg. Hvem vet kanskje får du litt rabatt;)

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider