torgeirlo Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 jeg kom på at de som vil kan legge ut bilder av anlegget sitt, slik at vi kan se de forskjellige løsningene dere har når det gjelder stereoanlegg til bil. kanskje d kan være til hjelp for andre som skal bygge. jeg har ikke noe bilde enda, men det kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 på hjemme siden min driver jeg å lager en egen side under bilder med bilder av anlegg. prøver å få det ferdig i kveld. bare å sende bilder på mail viss noen vil ha bilder der. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k2bjarne Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Frontsettet mitt i den gamle bilen fra Polk med MOMO design! Spilte utrolig deilig disse 6,5"... Fikk forhandleren til å sette dem i med MDF. Siter Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k2bjarne Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Legger inn bildet av basskassen i samme serien og en RODEK forsterker som er til salgs. Har ikke brukt den på over ett halvt år! (Legger ikke ut dette bildet pga utseendet, bare for å høre om noen vil kjøpe en 4x95RMS fet forsterker) Siter Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Off topic dette her, men... Torgeirlo... Du må også slette sendte elementer. Det er mest sannsynlig de som har fyllt opp kvota di. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Hvis dere går inn på siden til EMMA Norway på http://www.emmaweb.no så ligger det hauger med bilder av diverse bilstereo biler. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 driver og pusler litt med detta stereo greiene jeg og.har jo kæsta ut bakstet til fordel for stereon så...bygd litt nye dør sider og sånn..sånn som denna..prøver ikke å lage noe flashy greier bare noe som passer inn med tanke på intriøret osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 dårlig bilde men men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 noen som har skikkelige proffe installasjoner da? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Originally posted by Marq_ driver og pusler litt med detta stereo greiene jeg og.har jo kæsta ut bakstet til fordel for stereon så...bygd litt nye dør sider og sånn..sånn som denna..prøver ikke å lage noe flashy greier bare noe som passer inn med tanke på intriøret osv.. Hadde nesten lik løsning som deg i Golf'en min. Det eneste jag gjorde forskjellig var at jeg kledde alt under "listen/stripen" svart. Syntes det så enda mer ryddig ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 her er monoblokken min. installasjon av anlegg kommer snart. Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 . Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Pen er den ikke... Men den ser jo helt vill ut. :) Hva er spesifikasjonene på den der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg