Gå til innhold

bilstereobilder

Ranger emnet

torgeirlo

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hey hey jørgen.

jepp det er meg, skrives vu;)

Fakta om Sledgehammer:

1 x 2000 watt i 4 ohm, 1 x 4000 watt i 1 ohm. ( Monoblokk )

Damping faktor: mer enn 1000

Signal to noise: 109 db

Stabil ned til 1 ohm

Pris Kr 27 652,-

Selges kun på bestilling.

mer info sjekk: http://www.soundpressure.no

TRU Technology SH1

Zapco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe spesiell tilkobling for strøm på denne her.... En annen versting er den nye Colossus forsterkeren til Hifonics.. fikk et tilbud om sponsing fra importøren men fant ut at den fysisk ikke får plass i bagasjerommet på bilen selv om jeg river ut alt som sitter der i dag..

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe grom forsterker det der ja, et stk maxima er ikke mye og stille opp med der. kjøp flere du.

strøm tilkoblingene var litt pinglete ja, det er jo bare to forsterkere som er satt i samme kasse så det er jo derfor det ser lit rart ut..

ps: du får kjøpe deg støre bil lars, eller så får du gjøre som oss db drag gutta, skjær ut all plåta:D

TEAM BILRADIOHUSET

thumb_sett%20fra%20siden.jpg www.splnorway.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bass84

Fakta om Sledgehammer:

1 x 2000 watt i 4 ohm, 1 x 4000 watt i 1 ohm. ( Monoblokk )

Kan hende at det er jeg som tenker feil, men blir det ikke 1 x 4000w i 2 ohm når den har 1 x 2000w i 4 ohm ?

Ikke heng meg om jeg tar feil da :)

1994 VW Golf TDK

2000 Yamaha Dragstar 1100

x 2006 Bombardier Outlander 800

x 2006 Bombardier Rally

x 1982 "Chewy" Corolla DX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ALJ_GSi

nei det er ikke to forsterkere oppåhverandre. Grunnen til at det er to strøm inntak er at den trenger så mye at viss du skulle hatt en ledning hadde den blitt stor og med en 240A sikring.

99% av alle de forsterkerene som ser sånn ut er to forsterkere som er linket sammen i samme kasse.

vis du ser på zapco 4k, mtx rfl forsterkeren, spl dynamics sine 2000 og 4000 serier så er dem alle sammen forsterkere som er satt i sammen inne i en kasse for og kunne bruke dem i street klassene i db drag, tror ganske sikkert den forsterkeren der er det også..

er det en klasse a/b forsterker???

TEAM BILRADIOHUSET

thumb_sett%20fra%20siden.jpg www.splnorway.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roy sa at spolene var brent, det var han som guffa opp.

vi spilte i ca 15 min så ble det bråstopp:( .

håper det kommer inn nye basser på onsdag så kommer jeg innom.

kjøpte også et nytt maxxima batteri på lørdag, lyden ble mye bedre, men fortsatt er den utrolig sulten på STRØM.

1 farad kondis holder ikke, når basslagene er som værst synker volten fra 14 til 11 så det er et stort sprik.

må sikkert ha minst 3 farad kondensator.

TRU Technology SH1

Zapco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bass84

...når basslagene er som værst synker volten fra 14 til 11 så det er et stort sprik.

må sikkert ha minst 3 farad kondensator.

Jeg ville nok satset på å få oppgradertt dynamoen din, med en god laderegulator. De krappy orginale laderegulatorene er bare drit,. Det er mye å hente med en ny, bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider