darkblue Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Fy faen, den så crazy man's wheels ut hehe... Hva er prisen på den jævelen her a? :D Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 bass84: Det er vel ikke du som heter Wu ellerno? Isåfall, jeg er Jørgen fra gatebil :) Satt på med Jarle Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 hey hey jørgen. jepp det er meg, skrives vu;) Fakta om Sledgehammer: 1 x 2000 watt i 4 ohm, 1 x 4000 watt i 1 ohm. ( Monoblokk ) Damping faktor: mer enn 1000 Signal to noise: 109 db Stabil ned til 1 ohm Pris Kr 27 652,- Selges kun på bestilling. mer info sjekk: http://www.soundpressure.no Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 .......eller snakk med meg. skal mye til for å finne noen heftigere forsteker en sledge hammeren. Du må skaffe deg noen flere batterier snart wu så du får litt mere kick ut av den. Prøver å få tak et maxima bateri du kan prøve or å se hvor mye det hjelper Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Noe spesiell tilkobling for strøm på denne her.... En annen versting er den nye Colossus forsterkeren til Hifonics.. fikk et tilbud om sponsing fra importøren men fant ut at den fysisk ikke får plass i bagasjerommet på bilen selv om jeg river ut alt som sitter der i dag.. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 hehe grom forsterker det der ja, et stk maxima er ikke mye og stille opp med der. kjøp flere du. strøm tilkoblingene var litt pinglete ja, det er jo bare to forsterkere som er satt i samme kasse så det er jo derfor det ser lit rart ut.. ps: du får kjøpe deg støre bil lars, eller så får du gjøre som oss db drag gutta, skjær ut all plåta:D Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 nei det er ikke to forsterkere oppåhverandre. Grunnen til at det er to strøm inntak er at den trenger så mye at viss du skulle hatt en ledning hadde den blitt stor og med en 240A sikring. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 En annen versting er jo den JBLen med 7500watt rms.. til rundt om 75000,- .. Den hadde oxo vært snaks.. Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 jaja, igår kveld skjedde det fatale!!! sto utenfor SPD med noen folk, spilte som faen, plutselig var det helt stille bassen var ikke tilstede, bassern fikk så mye juling at de "døde":mad: dette var to Vibe 15" som ble "drept" av en VILL monoblokk!! R.I.P Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 så du sto der, men hadde ikke tid til å stoppe. Hva ble ødelagt. Gått at det ikke er så lenge til onsdag da. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Originally posted by bass84 Fakta om Sledgehammer: 1 x 2000 watt i 4 ohm, 1 x 4000 watt i 1 ohm. ( Monoblokk ) Kan hende at det er jeg som tenker feil, men blir det ikke 1 x 4000w i 2 ohm når den har 1 x 2000w i 4 ohm ? Ikke heng meg om jeg tar feil da :) Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 I en perfekt verden, ville det stemt... Men det er ytterst sjelden at en forsterker greier å doble effekt, når man går ned fra 4ohm til 2ohm, og 2ohm til 1ohm. Dette kommer av strømforsyningens begrensninger, og forsterkerens oppbygning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Originally posted by ALJ_GSi nei det er ikke to forsterkere oppåhverandre. Grunnen til at det er to strøm inntak er at den trenger så mye at viss du skulle hatt en ledning hadde den blitt stor og med en 240A sikring. 99% av alle de forsterkerene som ser sånn ut er to forsterkere som er linket sammen i samme kasse. vis du ser på zapco 4k, mtx rfl forsterkeren, spl dynamics sine 2000 og 4000 serier så er dem alle sammen forsterkere som er satt i sammen inne i en kasse for og kunne bruke dem i street klassene i db drag, tror ganske sikkert den forsterkeren der er det også.. er det en klasse a/b forsterker??? Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Roy sa at spolene var brent, det var han som guffa opp. vi spilte i ca 15 min så ble det bråstopp:( . håper det kommer inn nye basser på onsdag så kommer jeg innom. kjøpte også et nytt maxxima batteri på lørdag, lyden ble mye bedre, men fortsatt er den utrolig sulten på STRØM. 1 farad kondis holder ikke, når basslagene er som værst synker volten fra 14 til 11 så det er et stort sprik. må sikkert ha minst 3 farad kondensator. Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Originally posted by bass84 ...når basslagene er som værst synker volten fra 14 til 11 så det er et stort sprik. må sikkert ha minst 3 farad kondensator. Jeg ville nok satset på å få oppgradertt dynamoen din, med en god laderegulator. De krappy orginale laderegulatorene er bare drit,. Det er mye å hente med en ny, bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg