Dammed Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Et nybegynner spm her, hva skal jeg bruke til å rense penslene som jeg bruker til å smøre polyester over glassfiberduken? Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_Racing Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Hei Aceton, men pass på å ikke trekke inn alt for mye av luft;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Kast de! Det er bortkasta penger, tid og arbeid å vaske de. Case: Hvor mange Biltema/Europrispensler får du for en liter Aceton? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excursion Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Tynner/Lynol. Skal ikke puste dette kjemikaliet inn da, siden det er Svært helsefarlig. Siter 01 BMW 320 DAT. x 09 Ford Ranger XLT x 02 Volvo S60 x 93 MB 200E x 87 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Surion Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Koffor bruke pensel?? kjøp ruller, og svært lådne/langhåra svadde.. mykje enklare. Rulle: http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=83362 Svadde: http://www.biltema.no/archive/images/misc/no/btn_info.gif Siter Bagasjerom SOON finished! Det er ikkje ulovlig å være dum, bare utrolig slitsomt for oss andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Koffor bruke pensel?? kjøp ruller, og svært lådne/langhåra svadde.. mykje enklare. Er ikke alltid det er plass til ruller Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Surion Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 joo, et poeng, men kan ikkje sei eg har sett bilbygg som er for trangt til rulle enda. Siter Bagasjerom SOON finished! Det er ikkje ulovlig å være dum, bare utrolig slitsomt for oss andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 joo, et poeng, men kan ikkje sei eg har sett bilbygg som er for trangt til rulle enda. Mange som støper dørsider o.l med mange profiler hvor det kan bli ganske så trangt :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Surion Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Dei dørprosjekta eg har sett er nå alt gjprt uttafor bilen. men i hovedsak ville eg ha brukt rille, kan ikkje sjønna at en får nok stoff med en pensel.. (kan legge til at eg jobber med dette, så legger mykje vekt på og få bløyte skikkelig.) Siter Bagasjerom SOON finished! Det er ikkje ulovlig å være dum, bare utrolig slitsomt for oss andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg