GLoCK Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Er det bare å kjøpe det "settet"med maling og rengjøring på nettet og male i vei??:)Er vel mange her som har gjort det før eller??! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Må vel demontere calipperene for å få ett greit resultat vil jeg tro... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GLoCK Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Ja må nok det!Vet du om det er noen steder du får kjøpt calipere med farge?skal ikke det jeg men er jo greit å vite! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
!GateBarn!-mrP_ Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Vet ikke om noen sted du får kjøpt det, men du får jo kjøpt sånn spray, fra thorsov bilrekvisita, leste dt i katalogen dems. Da er det vel bare å demontere å spraye i vei:deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 får no ihvertfall kjøpt på bilextra og mekonomen. mener biltema også selgen, men er ikke sikkert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gangsta`s Golf Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Må ikke av med bremsene. Jeg fiksa det uten og ta av bremsene, pussa ned og pensla det med en tynn og fin pensel. Tokk ca 3 timer men tro meg alle som så bilen synes det ble rått ;) Denne brukte jeg. 300kr ca E-TECH CALIPER PAINT RED. http://www.realcar.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GLoCK Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Ok!Prøve å få gjort det snart jeg da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirlanD Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Bruk Hammerlakk... billig og bra Siter MIN RS4: http://www.garaget.org/?car=228540 MIN X R32: http://www.garaget.org/?car=38599 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Eller bare rød motorblokklakk ;) like rødt og fint enda, snart et år etter :D Men skal vaske over og legge på et strøk til, for å få den siste prikken over i en :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Brukte sånn varmebestandig lakk fra biltema tror jeg det var, på forrige bilen min. Funker knall det. Bare husk å pusse ned og få vekk all dritt først, så blir resultatet bra :) Holdt seg helt greit i 4-5 år til jeg solgte bilen. Siter 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GLoCK Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Ok.Blir nok noe fra biltema,mekonomen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GLoCK Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Hvordan tror dere at det blir med blå calipere da?på en jazzblå highline!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg