Gå til innhold

Effektanlegg til Honda Accord 2.0is

Honda94

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet av effektanlegg til denne biln?? Har prøvd å leite etter det sjøl, men finn bare til 1994-1997 us modellan av accord.. veit ikkje om anlegge e likens på de som på den "vanlie" accord modelln..? sette stor pris på alle svar.. e desperat:P

bygg selv.. det er billigs.. kjøp simons potter og rør å så bynned du og sveise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tipper at simons har ferdige catbacksystem til disse bilene.. de leverer effektanlegg til de fleste biltyper som er solgt ny i europa.. simons føres av blandt annet meca, mekonomen og bilekstra.. ;)

har simons catback i rustfritt med dobbelt utløp på mx5en og er storfornøyd.. ;)

- 91 Mazda Mx5

- 97 Honda Civic Vti Rallye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thanx Rune... da blir d en tur innom mekonomen og meca snart=) btw, e d du som kjøre den kvite accordn?

tipper at simons har ferdige catbacksystem til disse bilene.. de leverer effektanlegg til de fleste biltyper som er solgt ny i europa.. simons føres av blandt annet meca, mekonomen og bilekstra.. ;)

har simons catback i rustfritt med dobbelt utløp på mx5en og er storfornøyd.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e nok æ som kjøre en av de kvite accordan ja.. ;) korsjn motor har du? har du bilde av biln din?

førræssn, han stig helge som kjøre den vinrøde 94mod 2.3'en som går på finnsnes, sveisa på ei universal potta og lydn av den bei ivertfaill knaill på den.. va ikkje så masse arbei heller ;)

blir faktisk ganske grom lyd av de bilan her me kun åpent luftfilter åsså då.. ;)har kun åpent luftfilter på min men d bråke no ganske greit me gasspådrag..

- 91 Mazda Mx5

- 97 Honda Civic Vti Rallye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har en 2.0is.. Han Stig sin accord har en nice lyd ja.. kan legge inn et bilde hvis eg finn ut korsn eg gjør d... tips?:P

e nok æ som kjøre en av de kvite accordan ja.. ;) korsjn motor har du? har du bilde av biln din?

førræssn, han stig helge som kjøre den vinrøde 94mod 2.3'en som går på finnsnes, sveisa på ei universal potta og lydn av den bei ivertfaill knaill på den.. va ikkje så masse arbei heller ;)

blir faktisk ganske grom lyd av de bilan her me kun åpent luftfilter åsså då.. ;)har kun åpent luftfilter på min men d bråke no ganske greit me gasspådrag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 5 months later...