Gå til innhold

Ujevnt turtall (2.6 V6)

Ranger emnet

Audien

Anbefalte innlegg

fikk litt problemer med biln idag, hadde problem med og starte den, når den endelig startet gikk den opp og ned på turtallet hele tiden på bakkegass, når jeg gir på litt er den nesten normal, starter av og til med en gang, men av og til må jeg stå og file den en laaaaaang stund?

Kan det være pluggene som må byttes? har ikke byttet de siden jeg kjøpte bilen for litt under ett årsiden?

2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk litt problemer med biln idag, hadde problem med og starte den, når den endelig startet gikk den opp og ned på turtallet hele tiden på bakkegass, når jeg gir på litt er den nesten normal, starter av og til med en gang, men av og til må jeg stå og file den en laaaaaang stund?

Kan det være pluggene som må byttes? har ikke byttet de siden jeg kjøpte bilen for litt under ett årsiden?

var hos en kamerat ikveld, gikk ut for og starte biln, med det ville ikke biln, filte og filte, men ingen ting skjedde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan det være coilene dine som tuller tro? er det gnist på pluggene? skjekk kontakter bak på venste side av motor samme med den under innsug dårlig kontakt?

skal prøve på det, er veldig frustrerende og ha feil med bilen, særlig hvis det er noe kostbart, skal kjøpe plugger i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den fungerer fint den er fornøyd, var litt skeptisk i starten da jeg var litt redd for bensinforbruket men er posetivt overasket har lovet og legge inn bilder av den i en annen tråd her men har ikke fått somlet meg til det men har finni frem kamera så skal legge inn i morgen;)

har en del deler til 2,6 liggende om du trenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den fungerer fint den er fornøyd, var litt skeptisk i starten da jeg var litt redd for bensinforbruket men er posetivt overasket har lovet og legge inn bilder av den i en annen tråd her men har ikke fått somlet meg til det men har finni frem kamera så skal legge inn i morgen;)

har en del deler til 2,6 liggende om du trenger

ok, har også noen deler, blannt annet en motor og girkasse

Lenke til kommentar
Del på andre sider