kvark Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Noen som vet hva denne er til, og hvor den skal festes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 er ein bankesensor. skal vel tilkobles på høyresida(girkasse siden) av motoren. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Hvordan 16v motor er det du har? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvark Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Fant også en annen ting jeg lurer på hva er til.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 hm.. KR har ikke bankesensor. Mulig du har ei annen blokk da. Du har også en annen giver på toppen. Vanligvis står vanntemp giveren til instrumentet der. Har du en giver på den andre siden som ser likedan ut? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvark Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 hm..KR har ikke bankesensor. Mulig du har ei annen blokk da. Du har også en annen giver på toppen. Vanligvis står vanntemp giveren til instrumentet der. Har du en giver på den andre siden som ser likedan ut? Det kan jo hende at jeg har PL blokk og KR innsug? Jeg finner ingen giver på den andre siden som ser likedan ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 har ikkje KR motoren bankesensor?? eg har to nett til KR og begge har banksensor enheten. back to topic. ca rettover oljefilteret så er det ein plan flate. der skal motor koden stå. enten KR, PL eller det kansje er 9A. den andre kontakten du lure på er muligens tempgiver eller føler for kaldstart dysa. ser du har litt anderledes motor enn da eg har. eg har 9A motoren og eg har ikkje den dingsen som er vedsida av den følaren du lure på. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvark Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 har ikkje KR motoren bankesensor?? eg har to nett til KR og begge har banksensor enheten. back to topic. ca rettover oljefilteret så er det ein plan flate. der skal motor koden stå. enten KR, PL eller det kansje er 9A. den andre kontakten du lure på er muligens tempgiver eller føler for kaldstart dysa. ser du har litt anderledes motor enn da eg har. eg har 9A motoren og eg har ikkje den dingsen som er vedsida av den følaren du lure på. jepp var ute å sjekka nå... og der sto det PL. Men hvorfor skulle jeg ha PL blokk og resten KR...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Har 2KR blokker og ingen har sånn bankesensor. Hadde den følern vært for styring av kaldstartdysa ville ikke bilen startet når det er kaldt ettersom den ikke er koblet til. Tja kan jo hende du har PL motor med KR innsprøytning. Veit ikke helt hvordan du skal finne ut om det er PL eller KR topp du har. Kan du ta bilde av følerne/giverne på andre siden av den vannstussen? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvark Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Kan du ta bilde av følerne/giverne på andre siden av den vannstussen? Hvilken vannstuss er det du mener? Her er i hvertfall noen bilder av samme side og ett av baksiden: Bak på motoren: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Det er 4givere/følere der. 2 på hver side av den vannstussen. Har du bilde av den nederste til høyre? Den kom akkurat ikke med på bildene. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvark Skrevet April 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Det er 4givere/følere der. 2 på hver side av den vannstussen. Har du bilde av den nederste til høyre?Den kom akkurat ikke med på bildene. Drar på påskeferie nå og kommer hjem på søndag så skal få tatt noen da. God Påske:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exs Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 ser ut som det er en PL med kr topp ja.. pl en har vel ikke det bensinsystemet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg