Gå til innhold

Hva er denne til?

Ranger emnet

kvark

Anbefalte innlegg

hm..

KR har ikke bankesensor.

Mulig du har ei annen blokk da.

Du har også en annen giver på toppen. Vanligvis står vanntemp giveren til instrumentet der.

Har du en giver på den andre siden som ser likedan ut?

Det kan jo hende at jeg har PL blokk og KR innsug?

Jeg finner ingen giver på den andre siden som ser likedan ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikkje KR motoren bankesensor?? eg har to nett til KR og begge har banksensor enheten.

back to topic. ca rettover oljefilteret så er det ein plan flate. der skal motor koden stå. enten KR, PL eller det kansje er 9A.

den andre kontakten du lure på er muligens tempgiver eller føler for kaldstart dysa. ser du har litt anderledes motor enn da eg har. eg har 9A motoren og eg har ikkje den dingsen som er vedsida av den følaren du lure på.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikkje KR motoren bankesensor?? eg har to nett til KR og begge har banksensor enheten.

back to topic. ca rettover oljefilteret så er det ein plan flate. der skal motor koden stå. enten KR, PL eller det kansje er 9A.

den andre kontakten du lure på er muligens tempgiver eller føler for kaldstart dysa. ser du har litt anderledes motor enn da eg har. eg har 9A motoren og eg har ikkje den dingsen som er vedsida av den følaren du lure på.

jepp var ute å sjekka nå... og der sto det PL. Men hvorfor skulle jeg ha PL blokk og resten KR...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 2KR blokker og ingen har sånn bankesensor.

Hadde den følern vært for styring av kaldstartdysa ville ikke bilen startet når det er kaldt ettersom den ikke er koblet til.

Tja kan jo hende du har PL motor med KR innsprøytning. Veit ikke helt hvordan du skal finne ut om det er PL eller KR topp du har.

Kan du ta bilde av følerne/giverne på andre siden av den vannstussen?

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider