Gå til innhold

mitt nye golf prosjekt! masse bilder

Ranger emnet


bmw320i

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blir ikke gjort mye med bilen i påsken gitt. blåser jo helt sykt og er ikke digg å stå ute og pusle da:shake men litt har jeg jo fått gjort.

- byttet festene til 90 fanger foran så nå sitter den som den skal

- byttet førersete så nå er bilen strøken invendig

- byttet gasser

- hengt opp eksosanlegg skikkelig

 

skal få tatt noen bilder inv av bilen snart. så folket får se hvordan den ser ut der. og har kjøpt orginale skvettlapper av en på forumet. de jeg har er litt sprekt og kappa litt på lengen. når jeg får satt på de nye kommer de til og ligge helt nedi asfalten. blir bra:)

er vel ingen som har et komp g60 kit de skal selge? skal montere det på bilen. noen som har send en pm da jeg er veldig interesert i å kjøpe det!

god påske til alle sammen:)

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

 

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

 

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vært morsomt det. men er ikke det mye jobb? er ikke så mye jobb å putte nedi en td fra 2er golf. det er gjort på en kveld. men som sagt får se hva jeg kommer over av motorer.

tdi i motorer gr golf 3 som er på 90 hester er det bare og chipe også får du kit til den med større turbo og intercooler.så det blir 120hk+ da flytter den seg nok bra.vanskelig og bytte gasser??tror jeg må bytte min på 1,6l.den henger seg på turtall helt oppe på 3000.er verst når det er kaldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tdi i motorer gr golf 3 som er på 90 hester er det bare og chipe også får du kit til den med større turbo og intercooler.så det blir 120hk+ da flytter den seg nok bra.vanskelig og bytte gasser??tror jeg må bytte min på 1,6l.den henger seg på turtall helt oppe på 3000.er verst når det er kaldt.

 

gasser er enkelt å bytte. jeg bruker ca 15 minutter på å bytte. så det er en enkel jobb.

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

 

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

 

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på tide med en liten oppdatering her:) i helga har jeg fått sota alle rutene på bilen. brukte proff sotefilm som vi hadde på jobben og resultatet ble bra syntes jeg:) skikkelig digg med mørke ruter. skjer litt lite med bilen om dagen desverre. pga jobb så blir det lite tid til overs desverre. til uka så blir det nye felger og så skal jeg kjøpe ny frontrute og få bytta. mye riper og sånt på den som jeg har nå.

så bilder av bilen med ny tona ruter:)

tonaruter1.jpg

tonaruter.jpg

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

 

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

 

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin golf ,har du tenk å gjøre noe inni bilen eller kjører du orginalt ??

 

 

Har en 1.6L diesel og en 1.6L TD motor til salgs om du er interessert så ta kontakt 92061729 begge har gått ca 200.000

 

skal gjøres endel med inni også. nå er det ganske orginalt sport interiør bortsett fra små modifikasjoner:)

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

 

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

 

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag skal jeg få satt på noen andre felger:) så skal få tatt noen bilder av dette i ettermiddag. har jo bare 14" alu på nå. blir 15" foreløpig men det kommer til å bli bra trur jeg.

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

 

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

 

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått satt på andre felger. blei mye penere enn de 14" jeg hadde. så jeg slenger ut et par bilder av hvordan det blei. hva mener forum folket? tar gjerne imot tips og ris og ros.

felger1.jpg

felger.jpg

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

 

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

 

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår